Home » » Public Mutual - Dana mana yang sesuai untuk melabur?

Public Mutual - Dana mana yang sesuai untuk melabur?

Tadi aku baru je jumpa dengan upline aku ( iya ke panggil upline, aku pun tak tahu le, munkin UTC – Supervisor best skit kot ), study sikit pasal borang-borang pelaburan unit amanah ( public mutual ) dan juga dana2 yang terlibat. Best gak, banyak info2 aku dapat dan akan hebahkan kepada bakal-bakal customer aku.

Dana mana paling untung? Cuba teka? Hehehe.. nak tahu kan..tul tak?

Kalau nak tahu, aku boleh rekemenkan kat korang mana dana yang sesuai utk korang ( setakat yg aku tahu le ).

Kesimpulannya, pelaburan unit amanah ( public mutual ) akan memberikan pulangan 8 – 12% setahun secara puratanya.

Nak tahu lebih lanjut, hubungilah aku dengan cara:

  1. klik je butang kat atas tu “hubungi encikarman” tu
  2. tepon/sms aku: 0192055657
  3. boleh tinggalkan soalan kat ruangan komen kat bawah nih, nanti aku balas.
Selamat melabur!


Terima kasih kerana membaca Public Mutual - Dana mana yang sesuai untuk melabur?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan