Home » » Kisah Kejayaan Maria Elmar Ramly

Kisah Kejayaan Maria Elmar Ramly


Semalam masa lepak-lepak kat rumah, aku kesempatan baca The Bulletin Jan/Feb 2012 majalah percuma yang di hantar oleh public mutual untuk UTC macam aku nih. Dalam ni aku tertarik dgn kisah kejayaan seorang UTC ( namanya macam nama kat atas tu) yang telah buka agensi sendiri setelah lebih 5 tahun dalam public mutual.

Emm.. 5 tahun ya? Bagus2

Bermula dgn part time setelah tgk rakan serumah kerja rilek je tapi hidup mewah gak, katanya le kan. Lepas korek rahsia kwnnya, dia pun join public mutual sebagai part time je, selepas sthn kemudian buat full time biarkan family tak berkenan. Tapi lepas nmpk figure menarik, family pun reda le dgn pilihannya yang ada ijazah dlm geospasial ( kos menda nih, aku pun tak pasti ).

Pada awal 2011 beliau mencapai jualan rm9 juta dan layak pegi jalan2 ke Los Angeles ( bile le aku nak layak ni ).

Boleh jadi motivasi kepada UTC yang lain termasuklah aku.


Terima kasih kerana membaca Kisah Kejayaan Maria Elmar Ramly. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



3 Komen:

  1. Woww.. Thanks En Arman, for the great sharing.. U gonna be at the TOP! yang pasti kena ade kesungguhan...

    Ikhlas,

    Maria Elmar Ramly

    BalasPadam
  2. opps, Maria Elmar Ramly singgah kat blog saya, hihaa. Ini yg buat saya jadi makin bersemangat nih

    BalasPadam
  3. yes yes, samo2 lah kito

    BalasPadam