Home » , , » Lenovo A706 percuma sudah sampai

Lenovo A706 percuma sudah sampai


Semua orang suka barang percuma kan, tambah-tambah kalau barang tu memang korang memang nak buat masa tu. Cam aku jugak ler. Aku dapat smartphone Lenovo A706 percuma dengan cara redeem treatpoint dari Maybank. Ini kali ke 3 aku redeem handphone dengan treatpoint Maybank ni, yang kali ke 2 aku dapat samsung galaxy s3 mini dan kali pertama nokia, model apa aku lupa sebab tu dah lama dulu. Ini satu lagi penjimatan yang boleh korang ikut dan contohi sebab  tak payah keluar duit untuk dapat smartphone ni. Tapi kalau korang nak Samsung Note 3, kena le keluar duit ya, nak tunggu treatpoint lama tuh. Tak pun join contest SEO blogger, baru dapat duit skit.


Lenovo A706 - boleh la





Posing skit

Lenovo A706, ini le barangnya


Lenovo A706 aksesori


User Manual, baca ke?



Yaa be daa be duuu... lenovo A706  untuk kegunaan bukan untuk di jual.
Cam tu lah citernya. Untuk pengetahuan korang, aku guna Maybank2card ni dalam 2 tahun setengah dan sudah 3 kali redeem tak berapa smartphone dan smartphone. Aku bukan nak galakkan korang guna kredit kad tapi kalau korang ubah cara bayaran tunai ke kredit kad tanpa menambah perbelanjaan bulanan korang, ini sudah bagus.


Terima kasih kerana membaca Lenovo A706 percuma sudah sampai. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



17 Komen:

  1. kira berbelanja guna kredit kad secara berkhemah, ganjaran pun dapat....

    BalasPadam
  2. den do beberapa kali riki riki phone ni

    BalasPadam
  3. belum pernah redeem treat point lagi...
    hehehehe

    BalasPadam
  4. memang berbaloi bro..hu3 sambil berbelanja dpt ganjaran kan

    BalasPadam
  5. Aku cume pernah tebus point untuk tikel flight airasia je

    BalasPadam
  6. pehh..banyak betul point hang kumpul ek.

    BalasPadam
  7. Wahhh macam tebus point kad minyak lah pulak..haha

    BalasPadam
  8. wow....sudah dpt gadget baru

    BalasPadam
  9. boleh le main game

    BalasPadam
  10. bagus2..boleh guna blogwalking

    BalasPadam
  11. benji bananas hari2.. hoho

    BalasPadam
  12. jenama lenovo ini semakin popular sekarang ini. untunglah dapat free

    BalasPadam
  13. asiknye dapet smarphone cuma-cuma,,,hahaayyyy

    BalasPadam