Buat Duit Secara Part Time Dengan 8Share Tanpa Blog

Korang mesti pernah dengar tentang buat duit di internet atau secara online kan. Ramai orang cakap pasal buat duit online ni dan ramai juga yang cuba, berjaya dan gagal dan ada juga yang cukup-cukup minum jer. Ada pelbagai cara nak buat duit online seperti buat blog lepas tuh letak adsense, tak pun kalau takde akaun adsense, guna cara buat duit dengan H12 Media, letak iklan nuffnang ( ini ramai betul ), advertlets ataupun kalau nak hebat lagih, jual barang sendiri kat facebook. Yang join affiliatte pun ramai gak, cari pendapatan dengan dropship pun ada. Yang mana korang nak?


Buat duit online dengan 8Share


Kali ni saya nak kongsi cara buat duit dengan 8Share. Mesti dah ramai join kan, tapi ramai jugaklah yang tak berjaya dapat minimun rm50. Sabar, lama-lama korang akan berjaya. Kenapa rm50 sebab itu mininum  duit yang boleh di keluarkan dari 8share. 8Share ni sebuah syarikat Malaysia. Bayaran ok, takde tak menepati janji, boleh di percayai le kata orang. Tapi kena rajin le untuk dapat duit dengan 8share nih.




Langkah-langkah ke arah dapat duit dari 8Share


Macammana dapat duit dari 8share nih bang? Soalan yang saya sendiri fikir orang lain akan tanya, tul tak. OK cam nih langah-langkahnya:

1. Kena daftar dulu kat 8Share - daftar 8share
Senang je daftar kat 8share tuh dan isi maklumat peribadi termasuklah akaun bank supaya senang nak masukkan income nanti.

2. Bila dah ada akaun, kita kena pilih iklan apa yang ada kat 8share pada masa tuh. Pilihlah iklan yang bersesuai dengan anda, jangan sebarangan, sia-sia nanti, serius. Ambil iklan yang korang rasa ada nilai-nilai kemanusiannya ( kebanyakkan pendapatan 8share saya dari iklan ni )

3. Lepas tuh, kita kena promote kan kat blog ataupun media sosial seperti facebook dan twitter - cara senang promote 8share kat facebook.


Cara kita dapat duit dari 8Share


Pendapatannya dapat bila ada orang klik iklan kita untuk dapatkan info. Satu klik = rm 20 sen ( dalam sistem pay per klik, ni dah kira tinggi nih ), tapi takde le dapat banyak sangat kan, 10 klik baru rm2, 100 klik dapatlah rm20. Min untuk ambil duit tuh rm50 ringgit.

Kena rajin lah promote iklan 8share nih, setiap hari mesti promote paling kurang satu iklan 8share. Promote kat page atau kalau kita ada ramai kawan, kat wall kita pun boleh.

Buat duit dengan 8share ni kena cuba ni, bagi saya, bagi saya ni ya, lebih senang dapat duit dari 8share banding dengan buat duit dengan nuffnang - bagi saya le. Bagi korang mungkin lain plak kan.

Jom cuba 8Share - daftar 8Share PERCUMA je!


Terima kasih kerana membaca Buat Duit Secara Part Time Dengan 8Share Tanpa Blog. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen: