Home » , , , » Jenis iklan yang dapat income tinggi dari 8share

Jenis iklan yang dapat income tinggi dari 8share

Buat duit online - Mesti korang pernag dengar 8share kan? 8share ni ialah salah satu cara buat duit online di mana bayarannya 1 klik = rm 0.20. Secara ringkasnya, kita register dekat 8share, ambil iklan yang terdepat dalam 8 share, dan linkkan ke facebook ( ini yang paling senang ). Tak perlu terror it sebab semuanya langkah-langkah hanya klik jer, ada 3 langkah sahaja. Kalau iklan dekat facebook, ramai orang akan dapat tengok dan keberangkalin kita nak dapat klik tu tinggi. Tapi, iklan yang macam mana yang biasanya dapat income tinggi dari 8share ni?


Iklan yang dapat klik tinggi dari 8share


Ini nak kongsi pengalaman saya. Dalam 8share ada banyak iklan. Kita hanya pilih iklan yang sesuai sahaja, jangan ambil semua iklan yag ada supaya tak nampak macam spam, nanti kekawan kat facebook nyampah plak. Saya cadangkan ambil iklan telco! Pakej internet, smartphone dan seangkatan dengannya. Saya dapat banyak klik dengan iklan telco nih ( takde le sampai kaya raya ya ).


Nampak tak dalam contoh di atas? Iklan maxis dan pakej internet saya dapat banyak klik, iklan jenis lain susah nak dapat income walaupun cara iklannya sama sahaja ikut facebook. Mungkin ini sesuai dengan saya. atau jugak sesuai untuk korang juga. Cer try.


Kelemahan 8share


Kena selalu update, kena selalu iklankan iklan di facebook. Setiap hari mesti iklannya, paling kurang satu iklan. Kalau tak, lambat le income tu bertambah. Kalau rajin, sehari boleh le rm5 ringgit.


Tip power


Sebelum iklankan 8share ni, korang join dulu group=group yang sesuai kat facebook seperti group iphone, samsung ke, HTC  ker. Nanti iklan 8share nanti korang iklankan kat sana, tapi jangan kerap sangat sekali sekala je supaya tak ketara nampak macam iklan.


Selamat mencuba.



Terima kasih kerana membaca Jenis iklan yang dapat income tinggi dari 8share. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. Betul tu, join group mana-mana fb tapi jangan sampai setiap masa nak share iklan. Orang pun naik bosan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tul bro, kita tukar2 group target tuh

      Padam
  2. Wah! banyak tu duit dari 8share. Kena pinjam taktik di atas ehhh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena bro, memamg menjadi

      Padam
  3. aku tak rajin dah dengan 8share nih. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku baru nak start sbb tu semangat masih membara lagi nih

      Padam