Pakar SEO Malaysia

Pakar SEO Malaysia - Siapa? Awak agak-agak siapa pakar seo di Malaysia? hasrulhassan.com? khairulasrol.com? Rasanya ramai yang berusaha untuk menambah ilmu SEO ni dan dalam ramai-ramai tuh ada beberapa yang agak menonjol dalam bab-bab SEO termasuk juga SEO blogspot di Malaysia. Ada juga yang bekerja di sebalik tabir blog atau website dan pakar juga bab seo nih. Jadi siapa sebenarnta boleh di katakan pakar seo Malaysia sekarang? Kita nak sorang je pakar seo, taknak ramai-ramai senang sikit sebagai kesimpulan kan.

Pakar SEO di Malaysia


Bagi saya, pakar seo ialah seorang yang semestinya lah tahu selok belok SEO dan telah di buktikan kebolehan seo nya mengatasi yang lain. Sudah tentu ilmu seo ni takde penghujungnya, Pakar seo nih seorang yang telah menyumbang kepada masyarakat internet kemahiran dan ilmunya untuk di gunakan oleh semua orang sama ada secara percuma atau tidak.
pakar seo di malaysia


Nak lebih di kenali lagih, kalau bantuan dalam bab-bab seo di berikan secara percuma, yang ni memang pakar seo tegar la. Yang berbayar pun tak salah jika ilmu yang di berikan benar-benar membawa kejayaan kepada anak muridnya.

Kebolehan menjana pendapatan daripada ilmu seo juga mesti di pertimbangkan, kalau jadi pakar tapi tak boleh memaksimunkan kelebihan tu, tak guna juga.

Di luar negara, memang ramai yang di katakan pakar seo. Blogger-blogger Malaysia pun ramai yang  merujuk dari blog-blog luar negara. Tak menghairanka juga, pakar-pakar seo ni terdapat di negara-negara seperti India dan Pakistan. Mereka memang hebat dari segi seo nih, termasuk lah jugak pakar-pakar seo Indonesia. Kalau awak cuba survey cara penulisan blog blogger Indonesia, memang berbeza daripada cara penulisan blogger Malaysia.

Jadi, siapa sebenarnya pakar seo di Malaysia? Bagi saya, pakar seo dari Malaysia ialah Greenlava!


Terima kasih kerana membaca Pakar SEO Malaysia. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. Nama kawe tak sebut ke? Pakar SEO gak.. tapi utk rangkin #1 dari belakang... adehhh :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. nok jugak deh... bulih2

      Padam
  2. Kebanyakkan pencipta template dan kod dan seo ramai datang dari India dan pakistan seperti yang ditulis, Nama dari barat jarang pula jumpa mungkin belum explore lagi. Malaysia mungkin ada kalau disebut kembang pula hidungnya. hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat barat ramai kot, tapi kita je tak tahu. Kat Malaysia pun ada, bagi saya mereke ni lebih kepada buat duit online.

      Padam
  3. Balasan
    1. bro mesti dah lulus seo nih

      Padam
  4. kalau saya memang terkebelakang jugalah

    BalasPadam
  5. Bab seo memang pening sikit

    BalasPadam
    Balasan
    1. benda macam subjektif kan bro

      Padam