Biskut Raya Online - Baru nih.

Ramadhan Menjelang Tiba - Sedar tak sedar, dah nak puasa kita ni ya. Baju raya dah beli ke belum? Saya belum lagi, ingat tahun ni nak beli baju macam pakistan tuh jer, warna putih atau kelabu - ala baju sampai lutut dan seluar tuh, sesuai untuk sembahyang. Kat Mydin banyak rasanya, tapi seluar macam tak sesuai sebab cutting tak ngam. Baju ok. Seluar kena tempah le gamaknya. Murah je kot kalau banding dengan baju melayu branded biasa. Baju melayu ni dah banyaj jat rumah, macam-macam warna dan tak di gunakan sepenuhnya. Tahun ni tukar fesyen pulak le.



Biskut Raya Online - mesti cuba


chocolate-320

Dekat-dekat puasa dan raya ni kan, biskut raya memang laris. Ada kawan perempuan yang dah mula ambil order biskut raya takut tak sempat nak buat plak kalau order banyak sangat. Bagus le ada skill boleh buat duit. Macam-macam biskut ada le kan - tapi kebanyakkannya sama je dengan tahun-tahun sudah. Kalau korang rasa nak try biskut yang jenis baru sikit dan nampak lebih pro bungkusannya tapi di buat oleh surirumah Islam - try biskut raya Galetta ( cookies ).

Galetta ni macam cookies le kalau tengok gambarnya, ada di jual secara online. Korang boleh semak kat link yang saya bagi tuh. Harga nod bad la - standard kuih raya tapi bungkusan pro. Rasa tak pasti, saya belum try lagih.

Pstt... kena order awal  untuk raya ni takut tak sempat!


Terima kasih kerana membaca Biskut Raya Online - Baru nih.. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. beli awal sebelum kehabisan stok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu cara betul bro kan..

      Padam
  2. Puasa dah dekat.. raya menjelang.. biskut raya pasti laris

    BalasPadam