Home » , , , , » Apa dah jadi dengan contest?

Apa dah jadi dengan contest?

Setelah saya ubah sikit kod meta tag keyword semalam, ada le sikit perubahan. Daripada tak tahu page ke berapa contest buffet ramadan ni, hari ni naik ke page 1 dan no. 3. Macam menjadik je kod nih. Kod bukan saya buat, saya copy paste jer jumpa kat internet. Baru satu hari lepas ubah setting, tengok berapa lama boleh tahan kat no. 3 tuh. Kalau bertahan kat situ, malas dah saya nak buat analisis lagi, nak biar jer. Kalau agak-agak ada orang pintas.. hihi. Kena buat analisis post ni lagih. Best gak syok sendiri nih kan, macam main game plak masuk contest ni, monitor dari jauh. Bukan saya jer, orang lain pun sama gak kan. Tapi otai-otai yang pernah menang tak nak pulak dedah rahsia-rahsia nak menang contest ni kan. Cari punya cari, takde yang betul-betul boleh apply. Mungkin subjektif le kot benda nih.


Apa pun, terawih dah masuk fasa pengampunan ( betul tak ), dah 10 malam terakhir nih. Saf makin pendek, orang makin kurang - macam ni lah manusia kan. 2 ke 3 malam nak raya nanti, makin kurang lah yang pergi terawih kat area Subang Jaya nih sebab masing-masing dah balik kampung, cam aku jugak ler. Baju jubah dah dapat lagih nih... adehhh.


Payment adsense pun tak keluar keluar lagi link untuk aku ambik duit nih. Sistem baru katanya, sistem macam mana saya  tak pasti ler. Kalau ikut sistem lama, kalau income dah lebih USD100, dah ada link untuk payment adsense nih. Adoi.. makin upgrade makin susah plak nak dapat payment. Adsense memang ketat skit sekranag nih terutama untuk blog yang guna template bukan original dari blogspot. Ads masih tak kuar kat homepage - kebanyakkan blog la. Kalau guna template basic blogspot tuh, elok jer ads adsense kuar. Masih mencari setting yang berkaitan. Harap korang dan aku berjaya dalam bidang yang di ceburi.

# Pray For MH17


Terima kasih kerana membaca Apa dah jadi dengan contest?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Tahniah tuan.Menjadi napaknya cara yang digunakan. No.3 sekarang ini tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekejap je tuan, kena usaha lebih lagi nih

      Padam
  2. Hebat dah tu kalau dapat no 3. Saya bab SEO ni memang tak tau la. Main hentam je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kejap je no.3 bro, lepas tuh kelaut. Tapi saya rasa macam makin memahami enjin carian nih.

      Padam