Home » » Cadangan Bajet 2015

Cadangan Bajet 2015

Bajet 2015. Sekarang dah sampai masa kerajaan nak buat bajet tahun 2015. Korang tahu kan kalau bajet nih, semuanya orang nak ada keuntungan masing-masing. Mesti le kan. Apa kata kalau kita sama-sama bagi idea untuk bajet 2015 nih. Pastikan idea bajet 2015 ni bawa keuntungan untuk kita dan masyarakat terdekat.

Kita boleh bagi cadangan bajet 2015 nih tentang pendidikan, cara hidup, perumahan, kewangan dan apa sahaja untuk di pertimbangkan. Mana tahu kot-kot cadangan kita tuh di terima. Baik mencub bagi cadangan bahet 2015 nih daripada tak cuba langsung.

Memang le ramai rakyat Malaysia nih yang akan bagi cadangan bajet 2015 dan tak semestinya cadangan kita tidak di terima. Ada kebarangkalian akan di terima dan di luluskan. Cuba je bagi cadangan yang kita rasa benda-benda yang mengungtungkan kita. Kalau taj terlepas, tak dapat apa-apa kan merana nanti kan.


Mula 11 Ogos 2014 di 1malaysia.com.my


Bermula 11 Ogos nih di 1malaysia.com.my kita dah boleh bagi cadangan untuk bajet 2015. Saya nasihatkan masuk malam-malam sebab kalau siang mesti  jem ah website tuh, ramai yg masuk.

bajet 2015
Cadangan bajet 2015 di buka 11 Ogos 2014 di 1malaysia.com.my

Untuk saya le kan, saya tengok dari sisi blogger yang suka online ataupun facebooker yang ngadap facebook jer, saya nak line internet percuma di mana-mana seluruh Malaysia! Ho ho, kalau dapat ni kan, dah save bajet tak payah bayo line internet kan.

Minta je ler, tapi kalau dapat rasanya ramai yang dapat manfaatnya. Bagi line laju skit, senang nak buat bisnes online. Peniaga online pun suka gak kan bukan saya. Mesti korang setuju cadangan saya ni kan.

Apa pula cadangan korang untuk bajet 2015 nanti?


Terima kasih kerana membaca Cadangan Bajet 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Memang patut dipertimbangkan cadangan macam tu. Blogging di mana-mana sahaja pada kelajuan internet yang memberangsangkan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dapat free line internet kan best bro kan..

      Padam