Cara betul tulis resuma temuduga

Cara tulis resume terkini. Kalau korang dah baca entri saya yang lepas pasal temuduga kerja kerajaan, korang rasa dah cukup lengkap kan. Memang lengkap koleksi tip temuduga tuh, siap ada bonus lagi free 250 koleksi soalan dan jawapan yang biasa di tanya.

Terdapat juga panduan untuk jawab soalan killer dari panel penemuduga. Tahu-tahulah kan, kalau soalan killer nih ada maksud tersirat. Salah jawab, lain maknanya. Panel tak akan bagitahu korang maksudnya.


Modul 1,2,3 tip temuduga kerajaan

Modul ni saya dah kongsikan dalam entri yang lepas:


Cuba baca dan fahami panduan kasar mengenai temuduga kerja kerajaan. Panduan detailnya ada dalam tip temuduga kerja kerajaan terbaru.


Modul 4: Cara betul tulis resume interview

Dalam panduan tu akan di berikan percuma template untuk tulis resume, yang terbaru tau. Korang hanya edit-edit sahaja, tukar nama, tukar pengalaman kerja, cam tuh jer.
Lain-lain template resume tuh dah terbaru, tak perlu bimbang. Tak perlu lagi tercari-cari cara penulisan resume terbaru.
format resume terbaru
Betul ke format resume yang korang guanakan?

Kalau dah ada contoh resume terbaru, senang kan nak siapkan resume interview korang supaya Nampak professional dan dapat menarik minat bakal majikan.

Kita hanya berusaha, Allah yang tentukan. Mungkin pelaburan sedikit hari ni, dapat memberikan pulangan dan kebahagian yang di cari-cari hingga hari tuh.

Oh ya, sebelum korang terlupa, maklumat lanjut tentang tip temuduga dan cara tulis resume



Selamat Berjaya.


Terima kasih kerana membaca Cara betul tulis resuma temuduga. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. resume ni kira kata penarik kita untuk di panggil interview, kalau buat biasa biasa je, maka biasa biasa la mereka buat dengan resume kita :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu lah bro, biar nampak pro skit kan, insyaallah pelaburan kita tuh berbaloi.

      Padam