Home » , , , » Komisen 8share Ogos 2014 hampir masuk akaun

Komisen 8share Ogos 2014 hampir masuk akaun

Komisen 8share dalam perjalanan masuk akaun. Ada 3 step sebelum duit tuh boleh di beri kepada sesiapa yang buat duit dengan 8share nih. Selepas kita claim duit dengan 8 share tuh, mula-mula akaun akan pending, lepas tuh payment akan di verified dan seterusnya completed ( duit masuk akaun ). Bayaran memang di bayar untuk sesiapa yang join 8share nih, bayaran tepat waktunya.

Oh ya, apa itu 8share? 8share ni ialah satu cara buat duit onlien melalui blog atau facebook. Setiap klik iklan tu ita dapat rm0.20 sen. Kalau banyak, dapat banyak le kan... hohoho.




komisen 8 share malaysia
Buat duit dengan 8share

Nak duit dengan 8 share nih kena rajin skit promote iklan dekat facebook atau pun letak link kat blog, letak kat merata-rata blog. Blend kan supaya iklan ni ta ketara. Iklan 8share ni menarik dan latest. Senang orang nak klik.

Cara nak daftar, ambik link dan share kat blog dah saya tulis sebelum nih, cuba semak kalau minat. Boleh le bertindak hari dengan daftar dulu untuk buat duit 8share Malaysia.

Ps: Tak cuba tak tahu.


Terima kasih kerana membaca Komisen 8share Ogos 2014 hampir masuk akaun. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



1 Komen: