Apa itu iLancee.com

Buat duit online dengan iLancee. Korang pernah baca tentang iLancee tak? Pernah kan, benda baru jugak la tetapi konsepnya mantap seperti fiverr. Fiverr yang sediakan servis serendah USD5 tuh.
iLancee pun sama konsepnya dengan fiverr tetapi ini buatan Malaysia, anak tempatan punya. iLancee ni ialah satu portal di mana  orang yang ada skill menjual perkhidmatanya di sini dan sesiapa yang nak cari perkhidmatan terutama mengenai online, boleh rujuk kat iLancee ni kerena harganya sangat berpatutan.

Sebab mereka yang buat tawaran kerja nih adalah sesiapa sahaja, bukan syarikat tetapi individu yang mungkin bekerja di bilik rumah masing-masing. Nampak, kos hamper tiada kan sebab tuh servis yang di tawarkan berbaloi.


Apa itu iLancee.com


Tadi saya dah bagi intro kan pasal iLancee nih. Sesiapa yang nak menawarkan servis, boleh daftar di iLancee.com secara percuma sahaja. Selepas daftar iLancee nih, korang cipta gig ( tawar servis ) korang. Kalau daftar je tanpa penuhkan maklumat gig, camne orang lain nak tahu apa yang korang offer kan, tul tak?

buat duit affiliate ilancee
Kategori gig di iLancee.com


Sediakan gig tuh, senang sahaja, isi-isi tempat kosong sahaja. Isi dengan teliti supaya ada korang boleh menarik  pelanggan ke gig korang sebab ramai orang lain mungkin menyedia servis yang sama dengan korang.

Jadi, masa isi gig korang, ambil masa, fikirkan ayat yang sesuai sebab berdasarkan tawaran korang nil ah, korang boleh dapat job dari iLancee seterusnya boleh buat duit di iLancee.com.


Lepas Gig iLancee?


Selepas gig di sediakan, apa perlu buat? Tak perlu buat apa-apa sebab bakal pelanggan yang akan menacri servis di iLancee.com. Jika dia terjumpa servis yang korang sediakan, mungkin korang boleh dapat pelanggan di situ. Sebab tu ayat-ayat semasa buat gig sangat penting – bagi bakal pelanggan yakin akan servis korang.

Transaksi melalui iLancee ni makin meningkat, sekarang rm10 000 sebulan. Saya jangkakan penawaran dan aktiviti deal kat iLancee ni akan meningkat dari semasa ke semasa.


Jadi bolehlah cuba tawarkan servis korang kat iLancee ni, pendaftaran adalah percuma sahaja dan jom kita buat duit di iLancee !


Terima kasih kerana membaca Apa itu iLancee.com. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



3 Komen:

  1. tawarkan servis rupanya iLancee ni, saya duk pk apa kebenda la :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ada skill atau produk, boleh tawarkan kat ilancee.com, nanti bakap pelanggan akan cari kat sana dan kalau dia minat dengan servis yang di tawarkan, boleh le job dan jana pendapatan. tq tuan kerana komen.

      Padam
  2. Mudah sebenarnya nak buat dengan kerja dari rumah dengan ilancee kan :)

    BalasPadam