Buat Duit Di iLancee.com

Buat Duit Di iLancee.com. Terdapat banyak cara buat duit online ni dan salah satunya buat duit kat iLancee.com. iLancee ni lebih kurang macam fiverr kat oversea nih tetapi yang ni dari Malaysia - Made in Malaysia ok.

Macam mana cara nak buat duit dengan iLancee nih? Senang jer yer, seperti jugak cara-cara buat duit secara online yang lain, buat duit di iLancee.com nih agak unik sikit le. Tiada duanya kat Malaysia sistem seumpama ini lagi ( setahu saya la )

iLancee.com ni kalau tak silap di asaskan oleh seorang blogger dari Tanah Merah. Kelantan. Siapa yang boleh buat duit di iLancee nih? Sesiasa sahaja yang ada skill. Korang boleh jual servis korang seperti buat blog, design ecover, khidmat naikkan like fb, jual software, jual baju pun ader, bina website ecommerce dan juga jual template blog.

apa itu ilancee
Langkah-langkah buat duit di iLancee.com


Buat Duit Di iLancee.com


Jadi bagaimana caranya nak buat duit dengan iLancee.com ni? Senang sahaja konsepnya. Kalau korang ada kemahiran atau skill seperti yang saya telah senaraikan di atas ( dan banyak lagi sebenarnya ) korang boleh daftar secara percuma di iLancee.com dan jual servis korang kat sana.

Terbaru, jualan bulanan mencecah rm10 000 dan terus meningkat. Syabas kepada iLancee.com semoga sama-sama kita boleh buat duit di iLancee nih.

buat duit di iLancee com
Jom jual servis korang kat iLancee.com

Lepas korang daftar untuk buat duit tuh dengan tawarkan servis korang, korang isikan tempat kosong yang di sediakan untuk menawarkan servis korang. Tulis dengan ayat yang boleh menarik bakal pelanggan korang menggunakan khidmat korang di iLancee.com.

Ini seperti tempat penjual menawarkan servis kepada pembeli yang memerlukan khidmat dengan harga yang berpatutan.

Cara buat Gig di iLancee.com


Lepas korang daftar untuk buat duit dengan iLancee tadi, korang bina gig di iLancee ni. Gig ni macam servis yang korang nak jual la. Senang jer caranya. Pilih kategori servis korang dan isikan sahaja ruangan yang disediakan.

cara buat gig ilancee com
Kategori Gig di iLancee.com
Korang tetapkan harga sendiri, serendah rm5 hinggalah ke berapa nilai yang korang rasa berbaloi. Bakal pelanggan akan hubungi korang untuk dapatkan servis korang.

Macam tu lah secara ringkas nak buat duit di iLancee.com. Ini satu portal yang saya rasa menarik dan boleh berkembang maju di mana penyedia servis akan berjumpa dengan bakal pelanggan secara online.

Dengan sistem bayaran yang di jaga oleh pihak iLancee.com, saya rasa penipuan boleh di elakkan dan peluang ini tak dapat di lepaskan begiru sahaja.

Korang ada servis nak jual? Silalah gunakan khidmat di portal iLancee.com secara percuma.

Contest ini telah di anjurkan oleh iLancee.com, di taja oleh Buatduitblog.com, SeriusMedia.com dan Sensasi2020.com.


Terima kasih kerana membaca Buat Duit Di iLancee.com. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen: