Buat landing page guna blogspot jer

Landing page ialah satu page yang mengandungi ayat-ayat jualan sesuatu produk samada produk fizikal ataupun ebook. Mesti kena ada landing page supaya kerja-kerja promosi lebih senang.
Di dalam landing page, kita masukkan kelebihan-kelebihan produk, testimony, cara tempahan, bonus ( kalau ada ) dan perkenalkan diri kita juga.

Bila kita buat promosi samada melalui pemasaran adwords atau pun promosi ikut facebook, kita arahkan bakal pelanggan ke landing page nih. Maknanya kita buat sekali je landing page nih dan boleh guna secara berterusan untuk memperkenalkan produk kita kepada bakal pelanggan.

Berapa kos untuk buat landing page ni kalau kita tak tahu buat? Kalau kita ubah orang buat, kosnya takde le mahal ( bergantung kepada saiz bisnes korang ) – buat ayat jualan dan design template landing page. Alangkah baiknya kalau kita boleh buat landing page kita sendiri dan ini tak mustahil.


Buat landing page dengan blogspot


Dengan blogspot pun kita boleh buat landing. Cuma kita kena cari template untuk landing page. Memang terdapat template yang percuma, kalau designnya sesuai boleh terus guna. Tetapi setakat yang saya survey-survey, template percuma untuk landing page tak banyak.

cara buat landing page blogspot percuma
Boleh guna blogspot jer untuk baut landing page


Setahu saya dan saya berkenan dengan landing page template ni, ada 15 template landing page yang menarik. 15 template tuh, tak habis nak guna  kecuali kalau korang ada banyak produk untuk di jual online.

Nah 15 template untuk buat landing page. Lepas tuh korang guna blogspot sahaja tetapi designnya, perghhh menarik walaupun guna nama blogspot sahaja. Cara nak guna senang sahaja, copy dan paste sahaja kod yang di berikan kat blogspot korang dan terus keluar template kosong.

Tinggal korang nak masukkan ayat-ayat jualan korang sahaja. Kalau nak bagi umphh lagi, korang kena tukar header, caranya di sediakan. Senang sahaja.


Kalau korang serius nak jual produk online dan nak jimatkan kos, saya rasa korang cuba dapatkan 15 template blogspot landing page nih.


Terima kasih kerana membaca Buat landing page guna blogspot jer. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Balasan
    1. otai le, shaklee ke laut bro

      Padam
  2. Landing page yang terhasil pun sangat smart jadinya. Saya dah try dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. menarik walaupun guna kat blogspot jer. jimat lagik.

      Padam