Pengalaman buat duit online 2014

Buat duit online. Rasanya sejak dua menjak aku saya asyik cakap pasal buat duit online sahaja, tak banyak citer mengenai benda lain. Mungkin ini yang saya minat bila beronline dan mungkin ini jugalah niche yang saya suka tulis.

Walaupun pada asalnya saya niche ni bercampur-campur dan saya pasti ramai blogger juga macam nih, tak tahu nak fokus menulis dalam bidang apa. Dan saya pasti lama-lama korang akan tahu ke arah mana minat korang nak pegi semasa menulis blog.

Bila kita menulis tentang apa yang kita suka buat, idea menulis tuh sekejap jer datanagnya, ntah ari mana-mana. Tetapi kalau kalau kita nak tulis bukan bidang yang kita minat, punya lah idea nak menulis tuh susah nak datang.

tip buat duit online 2015
Dah ramai suka main dengan affiliate ni.

Pengalaman buat duit online


Saya sejak kebelakangan ini banyak menulis tentang panduan buat duit online. Bukan apa pun, ni sebagai perkongsian sahaja dan juga untuk panduan yang baru-baru nak mencuba atau pun yang dah lama cuba tapi belum dapat duit secara online.

Saya biasa akan cuba sesuatu cara buat duit online tuh dalam sebulan dan tengok hasilnya. Kalau positif, saya akan teruskan hingga dapat payment pertama. Selepas payment pertama, saya akan kongsikan apa yang saya buat.

Payment tu adalah sebagai bukti cara yang saya guna tuh betul. Mungkin juga banyak lagi cara-cara yang lain dan salah satunya cara yang saya kongsikan tu lah.

Pendek kata, saya sepanjang 2014 ni, saya pernah berkongsi tentang:




Jadi, kalau korang rasa belum baca lagih perkongsian saya nih, sila kan lah, mungkin ada benda yang korang belum tahu lagi.

Harap tahun 2015 lebih gemilang. Selamat tahun baru 2015 kepada pembaca blog encikarman.com.


Terima kasih kerana membaca Pengalaman buat duit online 2014. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. syabas bro..semoga tahun depan akan lebih cemerlang..nanti boeh balanja gua

    BalasPadam
    Balasan
    1. menang vitamin bro, hebar seo bro nih. 2015 lagi hebat bro nih

      Padam
  2. Suka baca entry macamni walaupun tak banyak sangat buat duit dekat blog T_T

    BalasPadam
    Balasan
    1. mula2 sikit Nadratul, lama-lama makin banyak. Semua org macam tuh, berusaha.

      Padam