Home » , » Asus Memopad 7 Lazada

Asus Memopad 7 Lazada

Asus memopad 7 saya beli kat Lazada hari tuh, dah sampai lama dah. Anak pun dah main, dah download banyak game dalam tuh. Selamat le skit telefon Asus Zen fone 5 saya tak payah nak kongsi dengan anak main game hehe.

Beli kat Lazada ni terbaik bagi saya sebab kita boleh semak harga tang tu jugak. Kadang-kadang ada kupon diskaun  Lazada dan  pembelian di jamin selamat kerana Lazada menjaga aktiviti supplier di dalam tuh. Dalam Lazada tuh, terdapat ramai supplier yang telah di tapis oleh Lazada untuk buka store kat sana.

Lazada pun ada gak jual produknya dan kalau beli produk lazada nih, penghantaran lebih cepat dan tersusun.

Kenapa beli kat Lazada?


Sebab kenapa korang kena cuba beli barang kat Lazada. Ada banyak sebab tetapi yang utamanya saja saya nak kongsikan. Ini mengikut pengalaman saya la.

  • Pembelian di jamin selamat - maksud saya ialah korang akan dapat barang yang korang order tetapi samada lamnat atau cepat sahaja. Kalau barang tu salah atau tak sama seperti yang di pesan, korang boleh pulangkan balik dan kos di tanggung oleh supplier lah. Kalau guna kredit kad pun, setakat ni ler selamat lagi, takde le kredit kad tu di salah guna
  • Boleh banding harga - dalam lazada terdapat ramai supplier barang yang sama. Jadi korang boleh terus banding harga dalam stu skrin sahaja, cepat kan. Kalau ada yang bagi harga lebih murah sedangkan speksifikasi produk adalah sama, kan senang nak buat keputusan.
  • Guna kupon diskaun - Lazada memang suka buat promosi dengan bagi kupon diskuan, biasanya less 10%. Kalau promosi lebih sikit, diskaun akan naik 12%. Kalau korang terserempak dengan diskuan 10% ke atas, korang ambil le peluang tuh sebab mengikut pengalaman saya, jarang boleh dapat diskaun lebih daripada 12% kecuali kalau ada sale special.
Asus Memopad 7 Lazada




Itu je perkongsian saya tentang bel belah kat lazada. Asus memopad7 yang saya beli untuk anak saya harga rm275 je lepas guna kupon diskuan lazada. Delivery percuma.

Boleh lah korang cuba-cuba berjinak-jinak dengan lazada.





Terima kasih kerana membaca Asus Memopad 7 Lazada. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. lain macam dah blog bro sekarnag makin mantap

    BalasPadam
    Balasan
    1. baru try masukkan 4 banner atas tuh, tgk camne.

      Padam