Home » , , » Duit Online Dari Invoice Ke-2 Lazada Dah Masuk

Duit Online Dari Invoice Ke-2 Lazada Dah Masuk

Buat duit part time secara online. Terdapat banyak cara untuk buat duit secara online part time atau full time di Malaysia tercinta ini dan salah satunya ialah melalui program affiliate. Perlu saya tekankan sekali lagi, program ini affiliate ni tidak sama dengan program MLM seperti yang di fahami oleh kebanyakkan rakan-rakan saya.

Kali ni saya nak sentuh sikit tentang program buat duit dengan affiliate Lazada 2015 yang memang tengah hot tetapi tidak ramai yang berjaya! Seyes, tidak ramai yang berjaya buat duit dengan affiliate Lazada ini.

Selain daripada affiliate Lazada, bagi yang baru menceburi bidang buat duit online secara percuma ini, korang boleh juga cuba-cuba berjinak dengan buat duit dengan adsense, cuba cari pendapatan dari 8share dan juga boleh cuba dapat duit dari H12 Media ( alternatif kepada adsense )


Komisen Kedua Affiliate Lazada


Komisen Pertama Affiliate Lazada sangat mengujakan saya di dalam dunia buat duit online ni. Bila dah dapat yang pertama, maka menyusur pulak la  komisen yang kedua. Komisen kedua ni saya tak follow sangat sama ada payment dah masuk ke belum.

Di sebabkan ramai yang berkongsi, payment Lazada ni lambat, jadi saya cuba berkongsi pengalaman saya pula la dalam menerima payment dari Lazada.


pendapatan internet lazada
Invoice dari Lazada bertarikh 02-03-2015

komisen lazada march 2015
Payment dari Lazada 03-03-2015
Ok, ada gambar senang nak kongsi sebagai bukti. Cuba tengok gambar pic pertama. Ini daripada akaun dalam Lazada. Invoice tarikh 02-03-2015 dan statusnya masih NOT PAID sampai sekarang.

Cuba tengok pic ke 2 pula, 03-03-2015, itu payment dari buat duit dengan lazada. Lagi senang tengok jumlah, rm139.14 sama dengan akaun Lazada kan.

Maka, saya buat kesimpulan, payment Lazada akan masuk sehari selepas invoice daripada Lazada walaupun status masih NOT PAID dalam akaun Lazada.

Panduan Buat Duit Dengan Lazada - RM3


Korang dah tengok kan payment dari Lazada dan saya agak korang boleh semak balik akaun korang sama ada dah masuk ke belum komisen korang. Ini payment ke dua untuk beberapa komisen ( min Lazada akan bayar apabila akaun akan cecah RM50 ).

Pada permulaan, memang susah nak buat duit dengan Lazada ni, main try and error jer TETAPI akhirnya saya terfikir idea cara untuk dapatkan sale. Klunya ialah totttt. Sori saya tak akan beritahu kat sini kerana saya telah siapkan satu panduan dalam bentuk pdf untuk buat duit dengan Lazada.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Panduan ini, saya tolak dengan harga rakan-rakan sahaja iaitu sebanyak rm3 jika korang tempah dalam bulan March, RM4 jika korang tempah dalam bulan April dan begitulah seterusnya. Jika nak lagi murah, tunggu bulan satu tahun 2016, harganya rm1 sahaja.

Ada baik dan buruknya saya kongsi panduan buat duit ni dengan korang, tapi takper le kan. Buat masa ni saya tak nak makan sorang-sorang. Berjemaah lagi best.

Macam mana nak dapatkan panduan ni? Soalan yang bagus. Korang boleh berikan saya email korang di Tempahan Panduan Buat Duit Lazada.

Nanti saya akan email korang, Terima kasih, oh ya, panduan ni ada 24 muka surat. Jika korang tidak menerima sebarang email selepas korang subscribe, korang tinggalkan email korang kat ruang komen.


Terima kasih kerana membaca Duit Online Dari Invoice Ke-2 Lazada Dah Masuk. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. tak reti pulak nak buat duit dari lazada ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena tempah panduan ni tuan. -_-

      Padam
  2. zTaniah bro semoga semakin murah rezeki nanti

    BalasPadam
  3. rezeki semakin murah!..tahniah

    BalasPadam
  4. buat web jualan dan letak harga at least rm20 bro.

    senang nak jual panduan tu. kemas cantek-cantek..kasi kaler hijau ke..pink ke sikit..pastu letak la gambar yang mulia sikit..

    mesti leh jual.

    hoho..

    BalasPadam
  5. Tengok bro ni. Ingat bro titan. :)

    BalasPadam
  6. En Karman,
    nak minta tolong ni. saya ni dah dpt 3 invoice dari Lazada, tapi satu pun tak masuk dlm akaun bank saya. agak-agak kenapa ek? salah taruk swift code ker? swift code tu merujuk pada branch bank yg kita bukak akaun atau yg berdekatan dgn tempat tinggal kita? mohon pencerahan.stress mak tgk org lain semua dah dpt payment.

    BalasPadam
  7. ada benarnya jugak tuh. cuba baca entry pasal swift coe ni, mungkin boleh membantu http://www.encikarman.com/2014/11/cara-isi-routing-aba-swift-number-affiliate-lazada.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. hem... swiftcode nak taruk maybank kl atau jb? sebab saya stay kat johor.nanti saya cuba email lazada tanya nanti. dah 3 bulan payment sangkut.

      Padam