Home » , » Pendapatan Online Affiliate Makin Kencang

Pendapatan Online Affiliate Makin Kencang

Pendapatan Online Affiliate Makin Kencang. Dua hari lepas, saya da update mengenai buat duit dengan produk affiliate seperti ebook. Bagi saya setiap kali ada sale menandakan satu kepuasan dalam berblog walaupun secara seriusnya saya tak ambil masa yang lama untuk update blog.

Cukup sekadar blog ini tidak bersawang dan mati begitu sahaja. Tetapi jika mendapat duit dari produk affiliate yang sesungguhnya tanpa memerlukan modal kerana daftar affiliate ni free sahaja dan sesiapa pun boleh cuba. Jika rajin dan kena caranya, masyuk le duit dalam akaun. Jika berputus asa di siang hari lagi, maka korang akan gagal untuk buat duit online dengan affiliate ni.

Pendapatan Online Affiliate Makin Kencang


Adakah tahun 2015 ni tahun gembira saya dalam dunia blogging? Saya pun tak tahu tetapi saya telah banyak belajar sepanjang saya menulis blog ni, banyak yang saya belajar sebenarnya daripada buat blog, edit, setting-setting semua dan hinggalah kepada benda-benda yang boleh di gunakan untuk buat duit tanpa modal di internet.

buat duit affiliate online tanpa modal
Sekali dapat duit dengan produk affiliate, mesti ada kali ke 2 dan seterusnya walaupun kita dah tak menulis mengenai produk tersebut.
Korang pun boleh juga buat duit seperti saya ni, sama ada korang nak guna cara lambat atau cara cepat sahaja. Cara lambat korang try and error seperti saya juga lah, memang lambat nak nampak hasilnya. Kalay cara cepat, korang baca je panduan yang telah di sediakan oleh mereka yang telah berjaya buat duit online tanpa modal nih terutamanya panduan dan tip buat duit dengan affiliate.

Serius tak rugi dan berbaloi untuk korang ikut. Baca sampai faham, baca dengan hati tanpa hirau keadaan sekeliling, korang pun boleh berjaya.

Anda serius nak buat duit tanpa modal dengan blog?


Terima kasih kerana membaca Pendapatan Online Affiliate Makin Kencang. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. masyuk lagi bro..belanja nasi kukus satu

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa2 nasi pun boleh le bro, plus air durian belanda sekali.

      Padam
  2. Salam kenal bro...
    Aku dh tulis blog 4-5 tahun..1 haram affiliate xpenah sangkut...hahaha..nampak ngat x serius...gud luck to u...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro, baca dan baca bro. Biasanya ramai blogger cam tuh, termasuklah saya gak bro. Lagi lama bro baca ttg affiliate dan cuba jaya, nanti jumpa caranya yg sesuai dgn bro. Skrg ni saya tgh parktikan cara baru yg lebih sempoi dan senang. Tgh experiment lagi ni bro.

      Padam
  3. pendapatan kencang, perut kenyang, tapi ada salah eja la bro... sebab dia kat heading ke 2 tu, so nampak jelas, online jd onlien :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq bro, onlien dah jadi macam sejenis affilite onlien pulak, konfius org baca. Tq bro, nanti saya tukar.

      Padam