Home » , » Familia Myvi Club (FMC)

Familia Myvi Club (FMC)

Familia Myvi Club (FMC). Nampaknya nama kelab kereta ni tidak asing lagi buat masa ini kerana kelab kereta ni di katakan penyebab kematian suami isteri dan seorang anaknya di dalam kemalangan jalan raya di DUKE minggu lepas.
Siapa sebenarnya ahli Familia Myvi Club (FMC) ini? Bagi saya, kelab kereta ni tergolong dari golongan budak-budak kereta yang masih muda lagi dan tidak sayangkan nyawa mereka. Mungkin mereka sangat teruja memilikki kerata Myvi ataupun perlumbaan kereta secara haram ni memang menjadi aktiviti mereka di malam hari.

Familia Myvi Club (FMC)


Rentetan daripada kejadian kemalangan melibatkan ahli kelab Familia Myvi Club (FMC) ini berlaku di waktu malam di lebuhraya DUKE. DUKE ini ada 3 lorong di mana sebuah pajero yang di pandu oleh si suami berada di lorong kedua. Myvi yang sedang berlumba berada di lorong pertama dan ketiga.

Familia Myvi Club (FMC)


Dikatakan, kerata perodua Myvi yang berada di lorong ke 3 terbabas nak bergesel dengan pajero menyebabkan pajero tersebut berpusing dan memasukki lorong pertama. Sebuah lagi Myvi berada dengan kelajuan tinggi berada di lorong pertama dan menghentam pajero tersebut menyebabkan pajero tersebut terbalik beberapa kali.

Owner Myvi ini adalah ahli Familia Myvi Club (FMC) berdasarkan stiker kereta yang ditampal menyebab facebook kecoh tentang kelab kereta Familia Myvi Club (FMC) ini.

Walaupun kejadian ini tidak di sengajakan tetapi 3 nyawa telah melayanag. Kepada ahli kelab Familia Myvi Club (FMC), ambillah ikhtibar daripada kejadian ini dan buatlah sesuatu untuk ahli keluarga mangsa yang masih hidup.





Terima kasih kerana membaca Familia Myvi Club (FMC). Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan