Home » » Masyuk ke kerja sebagai ejen hartanah ni?

Masyuk ke kerja sebagai ejen hartanah ni?

Kerjaya ejen hartanah. Biasa kalau anda survey-survey rumah kan, anda akan deal dengan ramai ejen hartanah di kawasan yang anda cari rumah tersebut, tetapi tahukah anda bagaimana kerjaya sebagai ejen hartanah ni?

Berapa masyuk kerja sebagai ejen hartanah ni. Sudah tentu mereka akan dapat komisen setiap kali rumah terjual dan bayangkan berapa banyak mereka akan dapat untuk setiap rumah. Harga rumah kan mahal, kalau 3% daripada harga rumah dah berapa kan, cukup gaji untuk sebulan.

Lagipun, nampak macam sempoi  je kerja sebagai ejen hartanah - bawak klien tengok rumah, kalau klien ok, sign aggrement dan dapat komisen. Tetapi harus ingat, nak kena ada lesen sebagai ejen hartanah. Tak boleh main belasah sahaja. Dan jangan cuba menipu klien ya.

Cari nak dapatkan lesen tak susah sebenarnya jika anda tahu caranya. Dalam 2 minggu sudah boleh daftar sebagai ejen hartanah dan boleh mulakan buat sale. Kena tahu caranya dan macam mana nak tahu caranya? Kena le belajar dengan otai hartanah.

Ejen Hartanah Kongsi Pengalaman

panduan ejen hartanah

Tapi sekarang ni je sebab seorang otai hartanah ni dah berkongsi pengalaman beliau sebagai ejen hartanah untuk bakal ejen hartanah dan juga ejen hartanah untuk memayukkan lagi sale.

Tetapi beliau jual la panduan ejen hartanah ni, tak mahal pun dan bagi saya berbaloi le sebab ini adalah pengalaman seorang ejen hartanah. Anda ikut je apa yang di sarankan. Kalau anda ada teknik sendiri, boleh juga. Tetapi jika anda masih bari dan terkial-kial apa nak buat sebagai ejen haratanh, panduan ini memang sesuai untuk anda.

Anda boleh pendekkan pembelajaran anda dalam hal hartanah. Kalau tak anda kena melalui trial and error dan anda mungkin juga mengikut jalan yang salah dalam kerjaya sebagai ejen hartanah. Jangan sampai klien rugi pula bila beli rumah.

Sekali dapatkan panduan ejen hartanah ni dan anda boleh rujuk sampai bila-bila. Panduan ni dalam bentuk softcopy, boleh juga anda print kalau nak.

Mesti anda nak, kalau:

Sale rumah anda makin naik - dapat meingkat pendapatan anda dan keluarga. Sebab banyak tip di berikan berserta dengan tugas-tugas dan kajian-kajian yang ejen hartanah kena buat untuk memantapkan kerjaya.

Checklist - checklist di berikan supaya tidak ada yang tertinggal. Nak jual satu rumah bukannya senang. Lagi satu kalau anda ikut mereka yang dah berpengalaman, anda akan lebih yakin untuk close deal dengan klien.

Kat mana nak mula - kalau minat nak jadi ejen hartanah, anda boleh mula dengan membaca panduan nak jadi ejen hartanah ni, memang terbaik dan saya harapkan anda berjaya.


Jangan lupa belanja saya nanti.


Terima kasih kerana membaca Masyuk ke kerja sebagai ejen hartanah ni?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan