Home » , » Bayaran Pendapatan Ashadee Jun 2015

Bayaran Pendapatan Ashadee Jun 2015

Bayaran Pendapatan Ashadee. Banyak penyedia portal yang memberikan runag kepada blogger dan sesiapa sahaja untuk daftar dan menjadi ejen untuk mempromosikan produk. Ini adalah salah satu lagi cabang terutamanya untuk blogger membuat duit secara part time atau full time secara online dan percuma.

Percuma sebab apa, sebab daftar percuma sahaja dan jalankan promosi. Jika ada sale, dapatlah komisen seperti yang termaktud di dalam portal buat duit online ni dalam lingkungan 20 - 50%. Kalau produk tersebut - biasanya produk digital berbentuk ebook berharga, maka anda akan di berikan komisen sebanyak rm25 jika komisen ialah sebanyak 50%.

Setiap produk mempunyai % komisen yang berlainan. Jadi  hati-hati memilih produk yang sesuai untuk di promosikan supaya komisen yang di dapati adalah setimpal dengan usaha anda.



Bayaran Pendapatan Ashadee Jun 2015



Dapat le sikit tapi bermakna pendapatan dari affiliate ashadee ni hasil daripada promosi melalui blog dan facebook:

Bayaran Pendapatan Ashadee Jun 2015

Bayaran telah di proses dan portal yang boleh dipercayai seperti ashadee.com ni memang tidak mengecewakan dalam membayar kepada peserta yang jon affiliattenya.

Anda pun boleh cuba kalau nak. Dan serius saya katakan, pendapatan daripada mempromosi produk affiliate ni lebih baik daripada  program PPC!

Mungkin pengalaman anda adalah berbeza dengan saya dan mungkin juga banyak faktr-faktor yang mempengaruhi mana lebih baik antara PPC dan program affiliate.

Tidak susah sebenarnya jika anda tahu cara untuk mempromosikan produk affiliate ni. Sebab terdapat pelbagai produk di sediakan dan anda hanya promosikan produk yang sesuai dengan anda - minat atau niche blog paling bagus. Jika anda meminati Unit Trust misalnya, anda boleh mempromosikan produk digital mengenai unit trust - no hal. Benda-benda yang anda minat membolehkan anda menulis dengan memberikan idea yang lebih baik.

Tidak perlu untuk mempromosikan semua produk yang di sedia dalam portal affilitte.

Satu je saya nak cadangkan untuk anda dapatkan:

[+] Rahsia mempromosikan produk affiliate

Yang ni lengkap sikit dan senang nak ikut. Kalau dah sekali anda dapat sale, sale berikutnya akan muncul serius saya cakap sebab ini berdasarkan pengalaman saya sendiri.

Cubalah.



Terima kasih kerana membaca Bayaran Pendapatan Ashadee Jun 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan