Home » , » Komisen Affiliate Ashadee June 2015

Komisen Affiliate Ashadee June 2015

Ramai orang suka nak nak buat duit secara online tetapi tidak ramai yang sanggup melabur untuk mencari ilmu mengenainya. Salah satu bidang yang boleh di ceburi ialah mempromosikan produk affiliate. Tahukah anda, affiliate Malaysia yang manakah yang berbaloi untuk disertai?

Affiliate Malaysia mungkin satu perkataan asing bagi mereka yang belum biasa dalam bidang make money online for free ni. Bidang affiliate ni sangat luas tetapi kebanyakkan blogger dari Malaysia yang menceburi bidang affiliate ni memilih untuk menyertai ashadee.com dan klikjer.com dan bagi saya pula, saya lebih suka ashadee.com untuk membuat duit dengan affiliate Malaysia.

Mendapat duit melalui affiliate di Malaysia merupakan satu kepuasan yang jarang di perlolehi sebab hampir tiada kos yang terlibat. Ramai orang yang membuat duit secara part time terlibat dengan affiliate-affiliate ni.

Ashadee Affiliate Malaysia


Buat duit dengan affiliate ni dah menjadi kemestian bagi blogger termasuk jugak lah yang mengemari ashadee.com. Join free jer bang. Anda boleh log in dalam ashadee dan pilih produk yang ada di ashadee marketplace untuk di promosikan.

Anda boleh promosikan melalui blog dan juga facebook. kedua-dua medium adalah sesuai tetapi dengan menulis review di blog pada pendapat saya lagi berbaloi.

komisen affiliate ashadee


Sebab review di blog akan bertahan selamanya secara online dan juga jika blog kita dah champion dalam sesuatu keyword, maka senang lah nak dapat sale dari produk affiliate tersebut.

Macam mana nak jadi champoion dalam satu-satu keyword?



Terima kasih kerana membaca Komisen Affiliate Ashadee June 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan