Home » , , » Komisen affiliate ashadee dan kepentingan penguasaan keyword untuk sale berulang

Komisen affiliate ashadee dan kepentingan penguasaan keyword untuk sale berulang

Setelah kami menukar beberapa kali template blog untuk tengah tahun 2015 kerana beberapa faktor, akhirnya kami memilih template dari Kang Muasir ni untuk blog kami.

Template blog ini percuma sahaja dengan memberikan kredit kepada empunya template asal. Sepanjang tempoh edit blog, banyak yang kami kena hati-hati supaya kedudukan blog tidak tergugat di enjin carian.

Kalau boleh, kami nasihatkan kepada anda semua, tak perlulah selalu tukar template. Guna template yang sama je le sebab perkara paling penting ialah kandungan blog bukannya blog tu cantik ke tidak.

Sepanjang proses menedit blog, di akibat kekangan masa agak sukar untuk kami memastikan blog kami maintain macam biasa. Jadi sale produk affiliate pun sukar dan dapat, tidak seperti biasa ( guna template lama ).

Cara pemasaran produk affiliate yang di tunjukkan dalam kitab SEO juga penting.

Hari ni barulah nampak sinar sebab dah ada start masuk sale produk affiliate ashadee.

Berita gembira dari ashadee




Semak email hari ni, kami teruja sebab ada sale daripada ashadee. Bukan senang nak buat duit dengan produk affiliate sebab kena ada cara yang betul.

Terutamanya anda kena menguasai sesuatu keyword sebab biasanya kalau anda dapat satu sale produk affiliate seperti ebook, kemungkinan besar anda akan dapat lagi sale daripada produk yang sama berulang-ulang.

Komisen affiliate ashadee dan kepentingan penguasaan keyword untuk sale berulan

Jadi sebagai permulaan, anda boleh cari satu produk dan tulis beberapa review supaya blog anda mengandungi banyak keyword mengenai produk tersebut. Kepadatan keyword tu sangat penting untuk menjana wang dengan produk affiliate.

Jangan berputus asa untuk belajar cara mempromosi produk affiliate sebab saya yakin anda akan mendapat sale jika anda berterusan mengiklan sesuatu produk.




Terima kasih kerana membaca Komisen affiliate ashadee dan kepentingan penguasaan keyword untuk sale berulang. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan