Home » , » Lazada affiliate online revolution 2015

Lazada affiliate online revolution 2015

Lazada merupakan salah satu penyedia tempat untuk kita membeli belah secara online. Secara peribadi, saya pun pernah beberapa kali shopping kat lazada ni memandangkan senang nak bandingkan harga barang dan produk, tiada yang terselindung sebab harga telah di paparkan dengan jelas.

Selain tempat membeli barang, lazada juga menyediakan dua lagi peluang kepada orang ramai untuk sama-sama buat duit secara online melalui Lazada. Macam mana tu? Satu ialah dengan menjual produk di Lazada dan satu lagi menyediakan affiliate program untuk buat duit secara online bagi blogger dan juga yang tiada blog ( guna media sosial pun boleh ).

Lazada affiliates online revolution


Sepeti tahun-tahun lepas, Lazada akan mengadakan jualan terbesar setaip tahun, biasa tarikh seperti 11.11 dan untuk tahun ni, jualan hujung tahun Lazada akan di mulakan pada 11.11.15. Mengikut pengalaman saya yang lepas, harga lebih murah dari biasa dengan pengunaan kupon diskaun Lazada yang di berikan.


lazada affiliate

Masa paling sesuai untuk membeli barang idaman anda ialah pada pukul 1 pagi pada 11.11.15 apabila jualan ini telah mula. Bila sampai pukul 8 pagi, sale berjalan seperti biasa tetapi tidak sebanyak awal-awal pagi.

Selain itu, Lazada juga menjemput mereka yang join affiliate Lazada untuk turut serta di pelancaran Lazada Online Revolution ni. Jadi boleh lah kalau nak kenal-kenal mereka yang berjaya dalam affiliate Lazada dan mencuri tips pemasaran affiliate daripada mereka.




Terima kasih kerana membaca Lazada affiliate online revolution 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen: