Home » , » Best affiliate program

Best affiliate program

Ramai yang tahu tentang affiliate program tetapi ada juga yang tak tahu. Biasanya blogger akan tahu tentang affiliate programs sebab sudah biasa tengok di blog dan sebagainya, Memang di akui program affiliate ditakuti bagi mereka yang tak pernah join sebab meraka menganggap affiliates ni adalah sama dengan MLM - MLM mempunyai rekod yang buruk pada tanggapan umum tetapi tidak kepada mereka yang join MLM ni.

Affiliate network ni bukanlah sama dengan program MLM, lain sebenarnya. Affiliate marketing ni tidak mengkayakan mereka yang di atas tetapi memberi pendapatan yang lumayan kepada mereka yang menghasilkan sale dari affiliate marketing yang mereka lakukan. Lihat sale pertama affiliate yang saya dapat untuk menaikkan motivasi anda.

Contoh affiliate websites yang menyediakan affiliate advertising seperti ini ialah ashadee.com dan ramai telah mendapat pulangan make money online dengan top affiliate programs ini.

Affiliate products


Saya cuba khususkan untuk ashadee untuk entri kali ni. Banyak produk dalam ashadee ni dan produknya ialah informasi. Panduan dan tip yang di berikan dan memang di perlukan oleh kita semua sebagai pengguna.

best affiliate program


Sebagai contoh, ada ebook tentang resipi masakan, tentang hartanah, info unit trust, produk-produk kesihatan pun ada hinggalah kepada cara pemasaran online.

Memang produk-produk ini panas di pasaran dan info yang dikongsikan oleh mereka yang berpengalaman ni sangat berbaloi untuk di milikki.

Top affiliate programs: ashadee.com

Jadi, kita ambillah kesempatan ini untuk mempromosikan affiliate sites ini da mendapat komisen yang berpatutan. Lagipun, cara-cara untuk mempromosikan juga telah di sediakan oleh pemilik affiliate site ashadee ni. Anda boleh rujuk dan amalkan seperti yang di tunjukkan.

Top affiliate programs


Sudah tentu saya akan cadangkan untuk anda semua affiliate websites ashadee. Kenapa? Kerana dah ramai berjaya mendapat hasilnya. Saya pun mula-mula dah join dan cuba pelbagai jenis affiliate network tetapi ternyata ashadee juga terbaik.

Anda boleh cuba. Sebagai permulaan, anda fokusnya untuk satu produk sahaja dulu. Promosi habis-habis. Bila dah dapat sale, janga berhenti promosi, teruskan juga biar anda sudah pegang keyword untuk produk tersebut.

Nampak tak, kat sini lah kekuatan. Anda akan dapat sale daripada produk yang sama berulang-ulang kali. Menarik bukan. Bila dah affiliate business ni dapat menjana income bulanan anda secara part time, best kan. Duit percuma dan senang jika anda sudah tahu caranya.

Jom mulakan, jangan bertangguh lagi sebab semuanya percuma sahaja.



Terima kasih kerana membaca Best affiliate program. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



9 Komen:

  1. Setuju dgn keberkesanan Ashadee, asal kita rajin promote.

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasa ramai yang berputus asa setelah baru mencuba. Ini lah sebab kegagalan utama nak buat duit dengan affiliate.

      Padam
  2. ashadee ke apa, memang kena rajin promosi maa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua kena belajar promosi, setju dgn titan. Walau sehebat mana pun blog, tanpa ayat2 promosi, gagal juga.

      Padam
  3. Setuju. Rajin promote, memang affiliate Ashadee memberi pulangan yang lumayan kepada kita :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak ayat macam dapat banyak dari ashadee ni. Tahniah n teruskan promosi.

      Padam
  4. This is a great article. It gave me a lot of useful information. thank you very much.
    I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article.
    Bulk SMS Hyderabad, Bulk SMS

    BalasPadam
  5. Bulk SMS Providers Hyderabad gives you the access to establish communication, market your goals and gain more consumers, bulk sms1 India's number bulk SMS HyderBulk SMS Providers Hyderabad, Bulk SMS, Bulk SMS Hyderabadabad.

    BalasPadam
  6. We are Providing Bulk SMS India' s No.1 Company, ( Promotional SMS and Transactional SMS )Database, voice call, cc cameras, and Biometric Systems Is A Top Leading CCTV CC Camera Dealers Installation Service Provider INDIA HYDERABAD VIJAYAWADA VISAKHAPATNAM GUNTUR.
    Bulk SMS Providers Hyderabad, Bulk SMS, Bulk SMS Hyderabad

    BalasPadam