Home » , » Buat duit dengan Instagram - cara guna instagram untuk buat bisnes

Buat duit dengan Instagram - cara guna instagram untuk buat bisnes

Buat duit dengan Instagram. Banyak cara untuk buat duit secara online ni sebenarnya tetapi tidak ramai yang menggunakan Instagram untuk buat duit, betul tak? Kalau ada pun, mereka yang dah mahir dengan Instagram ni. Memang senang je sebenarnya walaupun  korang belum download lagi pun Instagram - bermula dengan zero.

Instagram ni salah satu cara untuk membantu kita mempromosi produk secara online. Facebook memang legend la dalam bab-bab binses online ni. Dan makin meningkat maju ialah promosi melalui Instagram.

Buat duit dengan main Instagram


Susah, memang susah. Takkan le main-main Instagram je terus dapat duit kan. Tipu ler tu tetapi kena ada cara-caranya:

1. cara untuk banyakkan follower instagram - kena tahu teknik-teknik untuk dapat ramai follower. Ini betul-betul punya follower bukan yang robot-robot atau software tu ya. Kalau ramai sudah pasti bahan promosi korang akan tersebar lebih luas dan mencapai lebih ramai bakal pelanggan.

daftar instagram


2. cara setting, saiz gambar dan ayat power - jangan main letak je, kena ada cara-caranya dan saiz yang sesuai untuk memaksimunkan status Instagram korang. Ini kena belajat ni. Kalau pergi seminar, bayar mahal ni.

3. Sejam sehari je - selepas setting untuk pertama kali dan juga dah ramai follower, korang hanya perlu sejam je sehari ( purata la ni ) untuk main Instagram dan seterusnya untuk buat sale produk korang. Produk apa-apa pun boleh tapi kena sesuai dengan Instagram anda la.

Semua ini anda kena khatam dulu la sebelum berjaya menggunakan Instagram untuk membanti bisnes anda. Paling senang, anda boleh rujuk ke cara guna Instaram dalam bisnes supaya lebih banyak point-point la korang akan tahu.

Sedikit pelaburan untuk hasil yang Insya Allah membanggakan. Boleh dipertimbangkan. Kira macam short cut la untuk belajar guna Instagram ni. Mudah je caranya dan cepat. Panduan ni hampir lengkap le bagi saya.

Betul ke sejam je sekari? Korang kena cuba dulu, baru tahu.







Terima kasih kerana membaca Buat duit dengan Instagram - cara guna instagram untuk buat bisnes. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



3 Komen:

  1. Terimakasih tipsnya.. saya ingin mencoba.

    BalasPadam
  2. Orang pompuan memang suka berinsta ni..kadang-kadang risau aku tengoknya, sikit sikit selfie adui. baru jalan sket dah nak amik gamba. Handphone memang tak lepas dari tangan.

    BalasPadam
  3. Sejam sehari ya, kalau macam tu kena gandakan lagi la posting kat IG

    BalasPadam