Home » , , » Buat duit dengan Google Adsense 2016 - Income RM993.53 Januari 2016

Buat duit dengan Google Adsense 2016 - Income RM993.53 Januari 2016

Jika anda salah seorang yang buat duit dengan Google Adsense, anda tentulah tersenyum gembira dengan kejatuhan nilai ringgit kerana tukaran wang asing sangat baik. Maksud saya jana wang dengan Adsense, anda akan diberikan bayaran dalam USD dan bila masuk akaun, USD telah di tukar ke ringgit Malaysia. Best kan buat duit dengan Adsense.

Pendapatan dengan google Adsense ni boleh di katakan tanpa modal - jana pendapatan melalui blog tanpa modal. Sebab apa tanpa modal? Sebab blog anda live 24 jam. Tugas anda ialah tulis post yang berkualiti dan tarik trafik ke blog. Tapi pastikan dulu anda sudah ada akaun Adsense dan kod Adsense dah di masukkan ke dalam blog anda. Blog adalah medium yang biasa di gunakan walaupun ada lagi medium lain yang boleh di gunakan untuk letakkan kod Adsense.

Pendapatan Adsense tahun baru 2016


Saya bukan nak tunjuk tunjuk tapi sebagai motivasi kepada semua bahawa tanpa ilmu it pun, kita mampu untuk menjadikan Adsense sebagai salah satu punca pendapatan kita.

adsense payment

Itu contoh bayaran Adsense tahun 2016. Ada orang panggil komisen Adsense dan sebagainya. Sekarang ini lagi mudah sebab Adsense sudah terima blog bahasa Melayu! Cuba anda mohon akaun Adsense sekali lagi, tengok approve ke tak sebab nak memilikki akaun Adsense ni bukannya mudah. Blog anda kena mantap dan mematuhi peraturan google. Blog sampah tidak akan di terima.

Nampak macam senang kan tetapi tidaklah senang sangat sebab ramai yang mempunyai akaun Adsense dan iklan Adsense muncul di blog tetapi income Adsense sangat sedikit. Mungkin sehari USD0.20 sahaja. Ini akan berlaku jika anda baru-baru berjinak dengan Adsense. Saya juga menghadapi keadaan yang sama pada satu ketika dulu.

Jika anda betul-betul berminat nak jadikan Adsense sebagai pendapatan bulanan anda seperti saya, anda kena tahu beberapa perkara:

1. bina blog sendiri
2. cara mohon akaun Adsense
3. letak Adsense dalam blog
4. high paying keywords
5. tipd Adsense...

Sekarang mudah je, sebab ada banyak ebook dan salah satunya ialah ebook rajaadsense. Ebook ni memang power, dah lama di tulis dan masih lagi valid hingga hari ni. Ditulis oleh player Adsense terkenal juga, bukan saya yang tulis tetapi saya mengikuti perkembangan beliau.

bayaran adsense

Saya memeng rekeman buku raja adsense ni yang juga menjadi panduan untuk saya menjana pendapatan Adsense setiap bulan.

Rasanya harga ebook rajaadsense dah turun kot, tak silap rm50 je berbanding rm99 waktu saya beli dulu. Kalau  tak silap la.


Selamat mencuba.



Terima kasih kerana membaca Buat duit dengan Google Adsense 2016 - Income RM993.53 Januari 2016. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. Perghh..byk tu Bro..kena miliki ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. agak banyak juga, bukan senang nak dapat tu tuan.

      Padam
  2. Ya, masa ni la blh dpt income besar sikit sbb nilai matawang kita. :D Tahniah.

    BalasPadam
  3. pehh..

    memang banyak tu.

    tahniah beb.

    semoga dapat lebih banyak lagi lepas ni.

    BalasPadam
  4. buat duit dengan adsense memang best. yg penting patuhi peraturan adsesen, takut nanti kena banned.hehe

    BalasPadam
  5. Sebulan dah dapat banyak tu. kira ok sangatlah tu..Saya sampai la ni akaun adsense tak pernah approve pun. Asal dulu buat blog untuk adsense, sekarang macam-macam ada..

    BalasPadam