Home » , » Google Adsense Earning on Feb 21, 2016

Google Adsense Earning on Feb 21, 2016

Buat duit dengan google Adsense 2016. Makin hangat carian tentang google Adsense ni. How google adsense ni work ya? Mungkin ramai yang tak tahu. Secara ringkasnya buat duit dengan Adsense ni paling saya suka jika di bandingkan dengan cara buat duit online yang lain seperti buat duit dengan affiliate ataupun sediakan servis yang lain. Kisah saya dan Adsense ni agak lama sebenarnya.

Kenapa saya menyukai Adsense? Kerana saya telah terjumpa satu idea di mana dengan menggunakan idea ni saya boleh menjana duit setip bulan dengan Adsense walaupuan trafik ke blog saya takde le tinggi mana. Susah juga sebenarnya nak dapat income adsense setiap bulan jika nak harap trafik dari google sahaja. Ataupun nak tarik trafik dari facebook, banyak pula kerja yang kena buat.

Google Adsense Earning


Ini salah satu notis dari google tentang bayaran komisen adsense terbaru saya. Berapa jumlahnya? Nanti saya update dalam post akan datang sebab duit adsense tu belum masuk akaun lagi. Ataupun saya terus bagi copy resit bayaran adsense dalam gambar yang kedua. Dalam masa 5 hari baru masuk akaun saya - terima adsense ikut akaun Maybank. Barulah boleh tahu tukaran wang asing berapa.


komisen google adsense

Resit Bayaran Google Adsense


Ini adalah contoh Resit Bayaran Google Adsense yang saya copy dari akaun emas Adsense. Setelah saya terima notis Google Adsense Earning di email, saya semak dalam akaun adsense akan ada Resit Bayaran Google Adsense. Dan dalam masa 5 hari boleh semak akau Maybank bayaran dalam ringgit. Macam tu lah proses bayaran adsense, tak pernah fail google buat bayaran untuk player adsense.

buat duit dengan adsense 2016

Sebenarnya saya ada rahsia dalam menjana duit dengan adsense ni di sebabkan trafik ke blog saya tak tinggi - buat duit adsense dengan blog trafik rendah. Ini yang saya gelarkan. 

Tentang rahsia adsense tadi, ini memang rahsia sebab boleh memberikan mudarat kepada siapa yang menggunakannya dengan salah.

TETAPI, jika ada yang nak berkolaborasi, saya sedia tunjukkan caranya. Tak perlu bayar apa-apa tetapi kena bekerja bersama-sama untuk menjana duit adsense. Lagi ramai lagi bagus untuk menggunakan idea saya dalam buat duit dengan Adsense. Hubungi saya di sini!

Nak cepat lagi, Whatsapp saya  019 205 5657 jika minat dan pastikan iklan adsense telah ada kat blog anda.




Terima kasih kerana membaca Google Adsense Earning on Feb 21, 2016. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



1 Komen: