Home » , » Payment bayaran komisen kerja part time di rumah June 2016 - RM1100

Payment bayaran komisen kerja part time di rumah June 2016 - RM1100

Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog encikarman.com. Aku pun baru je balik beraya ni dan nak update blog tentang payment bayaran komisen kerja part time di rumah untuk bulan Jun 2016. time dapat payment bayaran kerja part time ni le paling best setelah bersusah payah melaburkan masa menulis pelbagai jenis artikel berkenaan dengan kerja part time di rumah ni.

Payment bayaran ini adalah dari affiliate jobdirumah yang sudah tentunya anda pernah baca jika anda pernah mencari kat google tentang kerja part time. Seeloknya anda cubalah kerja sampingan ni kerana dah ramai yang cuba, walaupun tak semua yang berjaya. Hanya yang terror sahaja boleh berjaya mendapat duit online daripada kerja part time ini dengan menggunakan teknik yang betul. Oh ya, ada dua cara nak dapatkan duit online dengan kerja part time ni, satu melalui affiliate dan satu lagi ialah dengan membuat kerja part time itu sendiri.

Payment bayaran komisen kerja part time di rumah June 2016 - RM1100


Payment kerja part time jobdirumah untuk bulan Jun ialah sebanyak RM1100. Payment jobdirumah bulan Jun akan di masukkan ke dalam akaun pada bulan Julai atau lebih tepat lagi pada 5 Julai 2016 seperti dalam gambar di bawah.


Secara kebetulannya, pendapatan affiliate kerja part time untuk bulan Jun ni sama dengan pendapatan untuk bulan Mei. Itu secara kebetulan sahaja. Mungkin tak akan berlaku lagi lepas ni. Tak tahulah kan sebab banyak faktor yang menetukan pendapatan online dari jobdirumah ni. Aku ada tulis artikel tentang bayaran kerja part time jobdirumah untuk bulan lepas.

Cara betul promosi affiliate jobdirumah


Sebelum ni saya ada kongsikan cara betul promosi affiliate jobdirumah ni dan ada yang telah melakukan dan saya nak lihat perkembangan mereka melalui pendapatan yang mereka dapat setiap bulan. Income kerja part time untuk bulan ni ( Julai ) mungkin akan menurun di sebabkan sambutan hari raya. Aku pun sama gak, hingga hari ni belum ada satu sale pun masuk. Takpe sebab keadaan ni hanyalah sementara sahaja.

Aku masih ingat lagi, bagaimana pendapatan kerja part time aku makin meningkat dari bulan ke bulan setelah aku hempas pulas menulis artikel berkaitan dengan kerja part time jobdirumah ni. Dan akhirnya, bagi aku berbaloi juga la usaha yang dilakukan. dengan bantuan google keyword planner dan blog, aku boleh buat dan aku pasti anda juga boleh lakukan benda yang sama. Jangan terlalu memilih template blog la, itu bukan faktor utama untuk memenangi rank kat google. Artikel tu yang penting.



Terima kasih kerana membaca Payment bayaran komisen kerja part time di rumah June 2016 - RM1100. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



7 Komen:

  1. haha..tak sangka 2 bln berturut angka sama tuan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes rare ni tuan. Bulan depan nampak gayanya menurun ni sebab cuti raya.

      Padam
  2. tahniah beb.

    teruskan usaha.

    boleh dapat lebih lagi tuh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu yg mencabar tu tuan. Kena usaha lebih lagi nih.

      Padam
  3. Seronok pula baca kisah kejayaan kawan-kawan penulis blog dalam buat duit online ni. Keep it up!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best tuan. Boleh bagi motivasi kpg semua.

      Padam
  4. steady..
    makin hebat lah camni

    BalasPadam