Home » , » Bayaran dari program jobdirumah July 2016 - RM750

Bayaran dari program jobdirumah July 2016 - RM750

Jobdirumah macam dah menjadi satu fenomena untuk pencari kerja part time di Malaysia. Mana taknya setiap bulan, ramai blogger yang berjaya menjana bayaran dari program jobdirumah ni sama ada melalui affiliate ataupun membuat kerja di rumah itu sendiri. Jobdirumah tidak asing lagih lah di kalangan mereka yang pernah mencari kerja di rumah ni.

Sebenarnya kan, hendak mendapat bayaran dari program jobdirumah ni kena ada caranya. Apa yang saya nak kongsikan ialah bagaimana mendapat bayaran dari program affiliate jobdirumah ni. Memang sebelum ni saya dah banyak berkongsi rahsia-rahsia saya dalam mempromosikan affiliate jobdirumah. Anda boleh baca dan amalkan sedaya mungkin, memang menjadi. Tiada jalan pendek untuk berjaya. Serius ni.

Bayaran dari program jobdirumah


Kali ni saya nak paparkan sikit bayaran dari program job dirumah ni untuk bulan July 2016. Untuk bulan July, bayaran jobdirumah ni di bayar pada bulan Ogos 2016.


bayaran komisen jobdirumah
Ada penurunan daripada bayaran jobdirumah berbanding bayaran jobdirumah bulan Jun 2016. Tapi tak apa, ada sebabbyanya tuh. Mungkin sebab  sambutan Hari Raya le kot, ramai yang tengah bercuti di kampung. Mungkin la kan.

Mahu tak mahu, jika anda nakkan bayaran macam saya ni, anda kena ikut apa yang saya lakukan. Di samping itu juga, anda kena sekat adsense dalam blog niche jobdirumah anda. Cara nak sekat adsense berkaitan tu dah saya kongsikan dalam post saya yang lama. Anda boleh juga baca cara otai naikkan pendapatan jobdirumah ni.

Oh ya, bagi yang masih ragu-ragu atau pun masih belum kenal apa itu jobdirumah, anda boleh baca info lanjut kat portal jobdirumah.

Portal Jobdirumah

Anda pun boleh dapat bayaran dari program jobdirumah macam saya.



Terima kasih kerana membaca Bayaran dari program jobdirumah July 2016 - RM750. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. Trun pn tapi ttp byk lg bro..

    Code utk apa tu..

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. boleh la sebab susah juga nak dapat komisen affiliate ni.

      Padam
  3. banyaknya dapat, seronok la saya kalo dpt bnyk ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg seronok, bagi mereka yg tak biasa dgn affiliate mmg byk. Bagi yang dah biasa buat duit dengan affiliate ni, boleh dpt byk lagi kata mereka.

      Padam
  4. Orang sibuk beraya kot... tu yang tak beli jobdirumah tu

    BalasPadam
  5. untunglah..

    banyak dapat.

    aku punya drop gila.

    haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasang surut tu tuan. Macam ni la kalau buat duit online, kena ada byk cabang kan tuan.

      Padam