Home » , » Buat duit dengan affiliate Jobdirumah Ogos 2016 - RM850

Buat duit dengan affiliate Jobdirumah Ogos 2016 - RM850

Terdapat banyak cara untuk buat duit secara online ni dan cara yang saya suka ialah buat duit dengan program adsense dan juga affiliate. Adsense ni caranya mudah sahaja. Letak iklan adsense di blog dan bayaran akan di terima setiap kali ada visitor yang klik iklan tersebut. Itu secara umum sahaja la. Banyak lagi anda kena tahu pasal tips adsense ni jika anda serius nak buat duit setiap bulan dengan adsense.


Melalui affiliate pula, yang paling saya suka ialah jobdirumah. Jobdirumah ni menyedia dua jenis cara untuk menjana duit iaitu dengan mempromosikan program affiliate jobdirumah dan juga turut serta buat kerja dari jobdirumah. Ini sesuai yang berbeza tetapi kedua-duanya boleh menghasilkan duit kepada anda semua.


Buat duit dengan affiliate Jobdirumah Ogos 2016


Post kali ni adalah untuk berkongsi tentang income affiliate jobdirumah untuk bulan Ogos 2016 ni. Sila tengok gambar di bawa:

pendapatan affiliate jobdirumah ogos 2016


Nampak tak. Jika di banding dengan income jobdirumah bulan Julai 2016, income dari affiliate jobdirumah ni makin naik sedikit. Nampak macam teknik menyekat iklan adsense jobdirumah yang saya buat dua bulan lalu tidak berjaya untuk meningkat pendapatan dari affiliate jobdirumah ni dengan ketara. Jika di banding dengan income bayaran jobdirumah jun 2016, income bulan ogos ni masih ketinggalan.

Tak apa, saya tunggu lagi dua bulan. Tengok ada kenaikkan ke tak tentang income affiliate jobdirumah setelah menyekat iklan adsense jobdirumah dari pihak jobdirumah itu sendiri. Secara lojiknya, patutnya boleh naik tu.

Anda pun boleh buat juga. Jika anda mahukan lebih info, anda boleh daftar dengan portal jobdirumah itu sendiri. Banyak info yang anda boleh dapat dan juga bahan-bahan untuk anda gunakan semasa mempromosikan affiliate jobdirumah.

Daftar jobdirumah

Saya rasa saya dah kongsikan semua cara untuk menjana duit dengan affiliate jobdirumah ni. Anda amalkan sahaja dan saya sudah buktikan boleh berjaya.



Terima kasih kerana membaca Buat duit dengan affiliate Jobdirumah Ogos 2016 - RM850. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. Balasan
    1. makin kurang ni tuan. Target lebih byk dr rm1100. Masih tak dapat lagi.

      Padam