Invoice Komisen Lazada 2014

Invoice Komisen Lazada dah sedia dalam akaun affiliate lazada. Nampak seperti dah tak lama lagi nak terima komisen daripada affiliate lazada nih. Buat duit dengan affilite ni best time nak terima komisen. Sama gak dengan apa-apa affilite pun yang biasanya rakyat Malaysia join seperti affiliate ashadee ( jual ebook ), h12 media ( alternatif kepada adsense ), nuffnang ( yang ni ramai guna ) malah google adsense sendiri ( susah nak approve akaun ).

Memandang ini merupakan komisen pertama dari affiliate lazada, saya sangat teruja nak suka nak berkongsi tips untuk buat duit dengan affiliate lazada.

Saya akan kongsikan sikit-sikit, lama-lama jadi bukitkan. Banyak koleksi tips di dalam blog ni, kalau nak tahu korang rajin-rajinlah guna ruang search kat atas sebelah kanan blog nih, jumpe le nanti apa yang korang cari.

Invoice pertama komisen affiliate Lazada


Selepas invoice ni keluar dalam akaun affilite lazada, tak pasti le pula saya bile payment akan masuk akaun - rasanya terus masuk akaun bank sebab sebelum ni lazada ada minta suruh update akaun bank untuk sesiapa yang join affiliate lazada.


komisen pertama affiliate lazada
Invoice Lazada
Kat sini saya bagi satu tips yang saya gunakan untuk dapat sale dan komisen dari lazada nih. Cara-cara lain banyak lagi tetapi yang ni saya rasa paling berbaloi untuk di cuba. Semasa ada sale kat lazada seperti sale 11.11.2014 yang lepas, korang lebihkan promosi terutamanya kat facebook.
Join group-group terutamanya group smartphone dan monitor apa yang mereka bincangkan sambil rekemankan produk yang korang rasa sesuai. Jangan lupa bagi link promo lazada sekali ya. Elakkan spam nanti korang kena ban - padan muka. Sasaran bakal pembeli tu penting.

Cuba korang amalkan pada 12.12.2014 nih, jangan terkejut kalau dapat sale pertama affiliate lazada kat situ. Kalau korang belum ada lagi akaun affiliate lazada yang percuma je nih, korang boleh daftarlah daftar.

* daftar affiliate lazada secara percuma

Selamat mencuba.



Terima kasih kerana membaca Invoice Komisen Lazada 2014. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. alhamdulillah rezekikan tu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh eh Mek Onie, iyalah Mek Onie, syukur dengan apa yang dapat. Kalau ada event, jemput le saya Mek Onie, free pun takpe.

      Padam
  2. kenapa saya punya tak keluar mcm ni ek? saya punya dlm nilai usd. dan rasanya mcm kena cukup 50 usd baru boeh cash out.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pembetulan , 25 usd.. baru baca terma n syarat.. hehehhehe

      Padam
    2. USD ekk... erm... saya rasa itu tanda $ tu kan utk setiap sale merujuk kepada RM. Kalau yang ini saya pun sama jugak tetapi saya tak jumlah semuanya tengok sama ke tak dgn invoice nih. Nanti saya kira manual.

      Padam
  3. Balasan
    1. sihat2 bro, boleh maain boling ni.

      Padam
  4. oho..tahniah..nampaknya berhasil usaha selama ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. berhasil tuan, kena usaha lebih lagi supaya hasilnya lebih banyak.

      Padam
  5. Saya coba tipsnya Encik joss bener,

    BalasPadam