Home » , , » 14 Komisen Lazada March 2015

14 Komisen Lazada March 2015

Komisen Lazada March 2015. Anda mesti pernah dengan affiliate Lazada kan, aish bukan MLM la. Daftar Lazada ni free sahaja. Dalam Lazada ni ada pelbagai jenis produk yang memang sesuai dengan mana-mana niche blog anda - mesti ada satu produk yang sesuai dengan niche blog anda.

Jika anda dah join affiliate Lazada ni, macam mana income - boleh tahan ke tak tertahan? Belum jump alagi ke cara yang senang nak dapat sale? Proses try and error ni memang makan masa lama hinggalah anda terjumpa teknik yang sesuai dengan anda. Seperti saya juga, saya cuba banyak teknik dan satu ( hujung tau 2014 ), saya semak akaun affiliate Lazada - wow sale berpuluh-puluh.


Teknik maut saya ni saya tak nak war war kan, biarlah visitor blog ni akan tahu sendiri sebab saya akan selit kat mana-mana entry dalam blog.

Senarai Komisen Lazada Bulan March 2015


Ini senarai komisen Lazada bulan March, masih pending lagi. Kalau ada yang rejected tu maknanya orang yang beli barang kat Lazada membatalkan beliannya.

Senarai Komisen Lazada Bulan March 2015
March 2015

Kalau anda nak tahu detail macam mana saya buat, anda boleh baca entri-entri memngenai buat duit percuma dengan Lazada di dalam blog ini.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Ini tak hebat ni, ramai lagi yang lebih hebat terutamanya blog yang ramai visitor. Perlahan-lahan lah kita menuju ke arah itu tetapi masalah utamanya ialah malas sebab resultnya lambat nampak, tul tak?

Tepuk dada tanya selera. Kalau dapat duit cam ni banyak-banyak, nak pegi jalan-jalan travel kat hotel di Malaysia kan best. Tak terasa le sangat bayar bilik hotel tuh.

[+] Check in Lexis Port Dickson

Buat duit dengan affiliate macam Lazada ni kan,  kena le rajin tetapi takde le banyak sangat kerja. Timing kena penting, sangat penting untuk mulakan promosi. Macam affiliate kerjaya jugak ler.

Anda cuba like page saya, tentu banyak lagi benda yang saya nak cuba kongsikan. Terima kasih.





Terima kasih kerana membaca 14 Komisen Lazada March 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. terbaik lah, saya nak cari tips ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tip dah banyak dlm post bro, serach kalau sudi baca,

      Padam
  2. Balasan
    1. bila dapat komisen mmg baik bro, bila tak dapat, jenuh godek sini sana.

      Padam
  3. oklah tu.

    lepas ni mesti leh dapat lagi banyak kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul bro, bila sekali dah dapat, lain kali dapat lagi,

      Padam