Home » , » Maybank Shah Alam Swift Code

Maybank Shah Alam Swift Code

Maybank Shah Alam Swift Code. Swift Code ni sangat penting bila anda hendak menerima bayaran secara online daripada luar negara. Tanpa Swift Code ni bayaran tersebut akan gagal di terima. Antara bayaran yang memerlukan anda memasukkan Swift Code ialah seperti bayaran komisen daripada Lazada dan juga google adsense ( jika guna wire transfer).

Setiap cawangan bank mempunyai Swift Code yang berbeza. Pastikan anda mengisi Swift Code yang tepat supaya tidak tertunggu-tunggu bayaran daripada sesuatu program luar negara.

Swift Code boleh di cari secara online di mana terdapat beberapa website yang menyedia benda-benda macam ni tetapi kat entri ni saya nak berkongsi Swift Code untuk Maybank Cawangan Seksyen 18 Shah Alam.

Swift Code Maybank Shah Alam


Di Shah Alam, terdapat dua cawangan - seksyen 14 dan seksyen 18 yang mempunyai Swift Code yang berbeza seperti di bawah:

Maybank Shah Alam Swift Code
Maybank Shah Alam Swift Code

Cara mengisi Swift Code untuk akaun affiliate Lazada telah saya kongsikan di dalam entri Cara isi Swift Code Lazada tetapi dalam entri tersebut saya isi tidak lengkap kerana tidak memasukkan kod untuk cawangan di mana akaun bank saya di buka.

Bayaran Adsense Guna Wire Transfer


Dan ada satu lagi salah isi tidak lengkap dalam akaun adsense saya kerana ini kali pertama saya menerima bayaran melalui wire transfer. Biasanya saya  menggunakan perkhidmatan Western Union untuk menerima bayaran adsense.

Setelah saya mengisi Swift Code yang betul dalam akaun adsense, barulah bayaran dapat diterima dengan jayanya hari ini.

Bayaran Adsense Guna Wire Transfer
Bayaran adsense 2015
Memandangkan Swift Code ni sangat penting, jadi berhati-hati apabila mengisi Swift Code bank cawangan anda supaya anda tidak tertunggu-tunggu bayaran daripada luar negara.




Terima kasih kerana membaca Maybank Shah Alam Swift Code. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. man nak cari semua code ni semua bro

    BalasPadam
    Balasan
    1. http://www.theswiftcodes.com/malaysia/

      kat sini boleh tuan

      Padam