Home » , , , » Gambar Terbaru Proton Suprima S Seksyen 23 Shah Alam

Gambar Terbaru Proton Suprima S Seksyen 23 Shah Alam

Baru-baru, aku berkesempatan untuk meninjau kereta proton suprima s di seksyen 18 Shah Alam. Setelah menerjah showroom proton dekat-dekat area Jusco tu, talk-talk skit dgn salegirl, ambik no phone ni kemestiannya la kan. Emm.. menarik gak kereta nih. Kaler biru ni memang best tengok, jereta test drive pun biru gak.Jom tengok gambar-gambar menarik yang aku ambil guna Samsung Galaxy S3 Mini untuk tatapan peminat-peminat kereta. Asyik-asyik belajar SEO, boring gak kan.

Kereta trest drive nih

Bahagian enjin, ada nampak tak alat-alat Turbo?

Biasa je nih kan

Awat gambar cam tak menarik nih... hehe. Seat kulit bang, ada paddle shift.. tahu tak pe kebenda tuh? 7 speed ya cam altis.

Bonet belakang boleh tahan, 4 o rang blogger boleh masuk.

standard accesori

Jom connect

Gambar side  mirror pun aga gak.
Amacam, berkenan? Minat tak? Jok tengok gambar lagih, free je tengok gambar kan.

Turbo hoho

Lawa tak weh?

Star tak yah guna kunci

Ha ni lah dia paddle shift, cam kereta F1

Rim 17

Enjin, penuh kan?

Pe benda ni?

Menarik gak la.
 
Apa pendapat korang plak? Turbo ni, minyak jimat ke tak? Nak jimatkan minyak kerata, aku cadangkan korang guna Power Fuel 2. Try tengok derr..



Terima kasih kerana membaca Gambar Terbaru Proton Suprima S Seksyen 23 Shah Alam. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



12 Komen:

  1. nice, tengok bonet besar juga

    BalasPadam
  2. smart keta nie.. tapi tak mampu nak beli lagi :)

    BalasPadam
  3. kalau speed ada power kira berbaloi juga nak beli..

    BalasPadam
  4. Boleh tahan la cunnya..haha..

    BalasPadam
  5. mana review vios baru..kasi la sikit gambar

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam tahu je esok aku nak pegi servis kereta, sambil tunggu keta siap, aku kasi curik skit gambar vios baru, minggu depan aku post ya.

      Padam