Cara senang ambil link iklan 8Share dan share kat blog

Cara senang ambil link iklan 8share - Saya terfikir untuk berkongsi info dan tip tentang buat duit dengan 8share ni. Ada kekawan yang tanya pasal 8share, maklumle depa ni bukan biasa main blog2 nih asyik facebook je, jadi 8share ni mereka tak reti nak godek atau pun malas nak cari tip dan panduan 8share. Jadi kat entri ni saya cuba sampaikan panduan 8share yang walaupun simple tapi masih ada orang yang mencari tip-tip macam nih. Tidak di nafikan, ada gak yang baru join terkial-kial " kat mana nak ambik link iklan 8share ni ". Kalau camtu memang tepat korang baca entri nih.


Saya ada jugak kongsi tip:

Cara betul promote 8share di facebook.




Cara share iklan 8share di blog


Mungkin ada yang dah join, tapi lepas tu tak tau nak buat apa. so kat sini, aku cuba share apa yang korang boleh buat untuk dapat duit dari 8share.

Bila dah daftar dengan 8share, ( kalau belum daftar lagik, boleh daftar 8share percuma je dan langkah-langkah daftar 8share sangat senang, kalau tak tahu gak boleh tinggalkan soalan kat komen) , korang pergi ke bahagian "specials" dan pilih special yang ada reward duit, (contohnya yang tertulis RM10 for you to share this) dan bukannya BP (bonus point).

Sebagai contoh, saya pilih iklan 8share yang nih:







Lepas dah pilih iklan 8share yang korang nak kongsikan, korang terus ke step no. 3 dan tekan " Share on Twitter ":



Terkini Julai 2014: Butang 'share on facebook' telah di hapuskan.


Selepas tekan  " Share on Twitter " akan keluar window seperti di bawah:




Copy link yang berikan korang boleh terus share di blog seperti korang share iklan-iklan affiliatte yang lain. Kalau nak master bab-bab dapat duit dengan affiliatte ni, korang kena baca tip dapat duit online melalui affiliatte yang siap di tulis oleh master affiliatte yang berpengalaman.


Terima kasih kerana membaca Cara senang ambil link iklan 8Share dan share kat blog. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



8 Komen:

  1. Terim kasih. Aku belum lagi masuk 8share ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena cuba bro.. menjadik

      Padam
  2. Sy dh dftar smpi dpt msg dr aqila. Lps dftar..msk blk utk isi ac number n particular lain pstu kluar all special..klik kt 1 iklan lps step 3 hnya ade tweeter n google colour merah je plak..lps tu try lg sj tekan step 1 kuar gmbr br ade 3 tp klik x kuar ape2 plak

    BalasPadam
    Balasan
    1. 3 box yg ade fb,tweeter n google

      Padam
    2. terbaru link ke fb terus di hapuskan, sama cam saya gak. Jadi kena guna jalan panjang. Copy link yang di berikan, buka fb ikut window lain dan paste kan link tersebut. Letak ayat power atas link.

      Padam
  3. haha dengan teknik rahsia saya mampu jana rm600 sebulan dgn 8 share

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam