Buat duit di rumah dengan 8share

Buat duit di rumah dengan 8share - Entah kenapa sejak dua menjak nih, saya suka sangat update pasal cari duit dengan 8share di facebook. Mungkin pendapatan 8share ni senang nak meningkat, betul memang ada bukti boleh buat duit secara percuma dengan 8share. Untuk yang belum tahu, buat duit secara sampingan dengan 8share ni senang jer. Kita promote iklan 8share di facebook dengan 3 langkah mudah sahaja, tak perlu ada blog pun tak apa sebab kalau nak car duit ikut blog, bagi saya le, susah skit kalau guna 8share nih.


Buat Duit Dari Rumah Dengan 8share


Petang tadi saya dah update akaun 8share saya, ada rm60.80. Lepas tuh saya promote lagi 3 iklan di facebook petang tadi. Hingga kita dalam 3-4 jam, pendapatan buat duit dari internet dengan 8share telah meningkat sebanyak rm3. Bagi saya le yang pernah cuba nuffnag jugak, nilai ni sangat bagus dan memotivasikan pemain-pemain 8share nih.


Pendapatan 8share 22/4/2014


Pendapatan 8share 23/4/2014 pukul 6 petang



Pendapatan 8share 23/4/2014 pukul 9 malam



Bagaimana saya buat duit online dengan 8share


Mula-mula saya pilih iklan 8share yang sesuai. Tak semua iklan sesuai atau dengan kata lain, lebih senang, nak dapat pendapatan dari duit online nih. Iklan seperti kempen kebajikan, iklan telekomunikasi dan iklan perumahan biasanya lebih senang nak dapat income. Jadi promote le iklan macam ni, jangan ambil semua iklan baru 8share yang ada dalam akaun kita.




Contoh iklan 8share yang sesuai.

Lepas tuh link ke facebook dengan menulis ayat-ayat ikhlas kita. Jangan nampak macam mengiklan, biar nampak macam perkongsian info.

4-5 jam, promote le sekali lagih dan tunggu hasilnya di mana income duit online kita akan meningkat.

Saya cadangkan korang cuba buat duit  dengan 8share ni - buat duit dengan 8 share.




Terima kasih kerana membaca Buat duit di rumah dengan 8share. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. wah...kalau macam tu taklah runsing sangat kepada mereka tak de duit..main 8 share dan FB dapat duit!

    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena rajin 8share ni bro..

      Padam
  2. Ayat nak kena cantik kalau nak tarik orang klik ni. Jangan nampak macam iklan. hehe

    BalasPadam