Home » , , » Saja saja jer

Saja saja jer

Hari ni saya cuba ubah sikit meta tag keyword dan meta tag description untuk blog memandang entri Buffet Ramadhan Casa Ombak jauh di tendang ke belakang. Saya nak monitor sehari dua tengok macam mana, ada naik rank ke tidak. Cuba-cuba sahaja dan contest ni banyak mengajar saya dalam blogging sebab saya cuba menggali banyak info-info tentang rank di search engine nih hahaha. Takut tak? Dalam mencari-cari tuh ada jumpa beberapa setting meta tag yang berbeza-beza, sesuatu yang menarik - try dan combined tengok apa berlaku.

Yang pasti, keyword jangan letak banyak, rata-rata info cakap max 3 keyword berulang. Lebih dari itu dah kita spam search engine dan entri akan di tendang jauh ke belakang. Kebiasaannya ini yang di buat.

Bulan puasa pun dah nak habis nih, baju saya belum beli lagih. Ingat nak beli jubah putih selai, tapi belum pegi cari lagik. Saya stay kat Subang Jaya. Area Shah Alam ni banyak kedai jual jubah-jubah nih seperti PKNS Shah Alam, Anggerik Mall dan Ole-ole Seksyen 18 Shah Alam.

Sempena raya, keta dah siap servis dan tukar tayar 2 bijik, dah teruk sangat nak balik Gua Musang, Kelantan. Raya umah mak tahun nih hihi. Biasa balik ikut Cameron Highland sebab karak highway memang jem time-time nak raya nih. Malas nak beratur. Ikut Cameron kena bayar tol PLUS le, tapi takpe janji hati senang, boleh singgah Cameron kalau ada masa.

Selamat menjalani ibadah terawih, saf dah makin pendek sejak menghampiri hari raya nih.


Terima kasih kerana membaca Saja saja jer. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. dah tak larat nak edit. jauh nun ke belakang dah artikel.hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. selain edit artikel tuh, kita boleh jugak buat analisis utk blog paling atas sekali, dan kita edit blog kit amana yg patut je.

      Padam
  2. Semoga eksperimen tu berjaya. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hari pertama selepas setting keyword semalan, rank dah naik ke no. 3 kat google. tgk boleh tahan berapa lama hihi.

      Padam