Home » , » Peluang kerja parttime dari rumah 2014

Peluang kerja parttime dari rumah 2014

Selamat Hari Raya untuk semua visitor blog mencari kerja part time nih. Di sini saya cuba kongsikan peluang-peluang kerja parttime di Malaysia pada tahun 2014 nih supaya semua tak terlepas dari buat kerja secara sambilan dari rumah sahaja terutamanya lebih-lebih lagi bila dah lepas raya nih kan, sesak le sikit poket tuh dah sedekah kan duit raya kat budak tapi jangan bimbang kerana di alam maya terdapat banyak kerj parttime yang kita boleh buat dengan duduk di rumah sahaja.

Saya telah berjaya dapatkan duit dari kerja-kerja part time atau sambilan nih, kalau anda tak percaya boleh tengok pendapatan kerja parttime 2014 nih sengan segera untuk kepastian. Kerja ni bukan goyang kaki dapat duit ya, kena buat kerja yang di berikan barulah dapat upahnya yang merupakan bayaran dalam USD.. lumayan kat. Kalau tukar ke RM, agak-agak berapa tuh boleh dapat dari kerja sambilan 2014 nih?


kerja part time di rumah
Kerja part time di rumah, kenapa tidak?



Panduan Kerja Sambilan 2014


Maklumat lanjut tentang kerja sendiri ni ada saya kongsikan dalam entri sebelum nih - portal buat kerja part time. Senang jer daftar dan ikut panduan kerja dari rumah yang di berikan dan buat ler kerja tuh hingga siap baru dapat bayaran dari kerja sambilan ini.

Maklumat lanjut mengenai syarat-syarat kerja dari rumah ni, boleh semak di post tentang syarat-syarat buat pencari kerja dalam rumah.

Tiada paksaan, sila dapatkan maklumat lanjut terlebih dahulu terutamanya tentang pendapatan daripada kerja parttime dari rumah ni dulu sebelum membuat keputusan.


Terima kasih kerana membaca Peluang kerja parttime dari rumah 2014. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. Peluang yang ada jangan dilepaskan. belum cuba belum tau. hehe

    BalasPadam
  2. Peluang memang ada...cuma nak buat dengan tidak jer...
    Kalau betul2 berminat teruskan dengan komitmen yang berterusan dan bersungguh2...

    Jangan sambil lewa ...semoga berjaya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. iya kan, sumber banyak cuma nak buat ke tidak. Kalau mmg terpaksa buat, baru nak buat. Kalau takde fakttor penggerak, mmg susah nak start. tq

      Padam
  3. Salam Hormat bro.
    Best sebenarnya keja part time dari rumah ni. Boleh topup sumber pendapatan selain mengharap gaji tiap bulan, heh :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. gaji bulan dah tahu berapa dah dah tahu pegi kemana, kalau nak buat projek jalan2 ker, nak kena ada sumber part time baru best.

      Padam
  4. Bagus kerja dari rumah macam ini. Nak kena cuba juga ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. duit menang kontest seo dah habis ke bro?

      Padam
  5. Hehe...untung sekarang ni kan..bila tak ada kerja, leh buat kerja dirumah...sambil luangkan masa dengan keluarga...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. santai-santai boleh buat tuh bro, sambil2 cicoh ccolek.

      Padam