Home » , , » Pemenang SEO Kontes Akma Omar

Pemenang SEO Kontes Akma Omar

Kontes akmaomar.com. Maka berakhirlah kontes buffet ramadhan casa ombak oleh akmaomar.com. Banyak juga kau belajar daripada kontes yang ada kategori SEO dan artikel terbaik nih. Kategori SEO dah di umum, saya tewas dan keciwa. Best juga join kontes-kontes seo nih kan, banyak gak tip-tip seo dari pakar seo Malaysia yang berjaya di cedok di akhir kontes ini.

Siapa juara? Bro HH dari hasrulhassan.com johan. Memang hebat bro HH nih bab seo, dia aje yang menang. Nak kena selalu usha blog bro HH nih untuk korek ilmu SEO dan bro ada kongsi juga panduan dan tip menang kontes SEO. Boleh le baca kat situ, banyak info tuh. Free plak tu.

Emm.. mana lagi kontes seo yang korang tahu? Bak sini nak try lagi tanpa putus asa mencari duit secara online nih. Cuba sampai dapat, ya idak geng. Tak cuba tak tahu.


Duit Program Affiliatte


Selain join kontes, kita boleh dapat duit juga dengan program affiliatte. Nak promosi affiliatte pun kena ada caranya. Kalau tak tahu ( terutama blogger newbie ), boleh je sertai seminar secara percuma secara online yang di anjurkan oleh ashadee.com, percuma jer. Cuma isikan detail seperti di bawah:

cara promosi affiliatte
Contoh borang untuk daftar webinar cara promosi affiliatte

Borang sebenar cara promosi affiliatte boleh di dapati di ashadee.com cara promosi affiliatte berkesan.

Jadi terus belajar hingga berjaya bro, sama-sama le kita. Selamat mencuba.



Terima kasih kerana membaca Pemenang SEO Kontes Akma Omar. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Bro HH hebat seo. Bro arman pun hebat juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro pun hebat, no 3. Nak kena korek rahsia bro nih sbb masa kontes tuh, mula2 bro kat page 2 kot, lepas tuh satu ketika tetiba naik ke 3 dan terus stay no. 3 tuh. ermm..apa bro buat ek

      Padam
  2. Anda pun hebat juga sebenarnya...cuma xde rezeki je tu. Menang contest tidak semestinya dapat menilai sepenuhnya kepakaran seseorang itu. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. BM dah makin terror seo, serius. Keyword pakar seo malaysia pun, blog BM kat atas.

      Padam