New Sale Affiliatte Commision

Pendapatan online ikut blog. Terdapat bermacam-macam pendapatan daripada blog. Korang boleh dapat duit daripada iklan ppc seperti adsense, boleh juga dapat duit dari 8share dan juga media h12. Banyak lagi caranya, kena cari mana yang sesuai dengan korang.

Salah satu cara yang di sukai ramai terutama oleh mereka yang dah lama berblogging ialah pendapatan daripada affiliatte seperti ashadee dan klikjer. Memang yang boleh dapat banyak duit tapi perlu kena gayanya ler sebab tuh saya cakap ramai senior suka yang ni sebab mereka dah banyak ilmu tentang blogging.

Jadi yang baru-baru berblog macam saya nih, kena le follow otai-otai blogger nih untuk korek ilmu cara nak dapat duit dari affiliatte ni.

Komisen affiliatte September 2014


Komisen affiliatte ashadee. Bulan September nih memang bertuah sikit je bagi saya kerana semacam je sale dari ashadee ni masuk. Sebelum ni punyalah susah nak dapat komisen dari ashadee nih. Apa yang telah berlaku sebenarnya? Jangan bimbang saya kan kongsi kan dengan korang tanpa segan silu apa perubahan yang saya buat sebulan dua nih.


komisen affiliatte ashadee
Mahukah korang dapat cam ni jugak?
Harap saya dapat berkongsi pengalaman saya dalam buat duit dengan affiliatte nih, korang pun mungkin boleh dapat komisen pertama daripada affiliatte.

Template blog baru


Ini kemungkinan sahaja ler. Saya baru tukar template ni, template free sahaja tetapi meta tag telah di kuasakan oleh meta tag thesis seo. Orang kata template new johny wuss ni mesra seo. Saya hanya ambil meta tag dia jer, saya tak guna template tu sebab rasa cam tak best, kecil-kecil je tulisannya.

Mungkin ini salah satu sebab saya boleh dapat 4 komisen dah ni dalam bulan September 2014 nih. Kalau berteresan macam nih, alamak pakcik boleh kayap nih. Terpaksa le keluar ebook plak kan hohoho.

Gaya penulisan baru


Sekarang ni saya lebih amalkan gaya penulisan yang lebih ke arah review-review produk dan saya kerapkan masuk dalam entri saya produk-produk affiliatte. Kalau dulu tak banyak saya masukkan produk-produk affiliatte ni.

Kena cuba le, kalau tak letak link affiliatte, sudah tentu takde komisen kan. Kalau letak, kemungkinan ada komisen tuh ada. Cuba je tapi jangan terlampau banyak. Biar sesuai dengan entri blog.

Dan saya semakin nampak niche blog saya. Betul le kata orang, mula-mula pikir punya pikir nak guna niche apa. Buat dulu, tulis dulu blog tuh dan lama-lama kita akan tahu apa yang kita suka dan apa yang kita suka tulis dan merepak kat blog.

Panduan yang kena pada masanya


Ini pun mungkin jugak ler. Sebab sekarang ni budak-budak tengah nak temuduga penolong dan penguasa kastam bulan ni dan bulan depan. Dan mereka ni banyak cari-cari panduan temuduga ni kan. Jadi saya dah siap-siap kan review ebook temuduga nih untuk mencuba dapat sale dalam masa terdekat nih.

Memang ada sale untuk ebook panduan temuduga pegawai kerajaan, 2 sale je setakat nih, ok lah berbanding dengan keadaan sale yg hampir takde lansung sblm nih.

Jadi kat sini, kalau nak buat review produk, cari yang tengah trending pada masa tuh.

Panduan SEO tak terkalah.


Mungkin juga sebab panduan seo kitab merah jambu saya boleh komisen ashadee yg berbeza dari dulu. Mungkin jugak kan. Teknik seo dalam kita tu telah di gunakan oleh pakar-pakar buat duit dari affiliatte program. Mungkin sebab saya gunakan dan amalkan teknik-teknik dalam tuh menyebab saya boleh buat sale dari affiliatte.

Dalam tuh takde le banyak tenikal tetapi idea-idea tuh ada dan relevan sampai sekarang. Masih segar lagi dan masih boleh di amalkan.

Panduan tu merupakan satu pengalaman blogger buat duit dari affiliatte dan sekarang beliau masih lagi buat duit daripada affiliatte setiap bulan. Saya sarankan korang baca le panduan yg bernama kitab seo merah jambu tuh.

Alang-alang dah terlibat dengan affiliatte, kenapa tak cuba sampai maksimun kan. Mungkin berbaloi-baloi dan pendapatan dari affiliate mungkin berlipat kali ganda.


Terima kasih kerana membaca New Sale Affiliatte Commision. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Tahniah encik sama nama...tahun depan boleh buat seminar affiliate.

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh nama sama ler encik... ha3.. menarik2.

      Padam
  2. aku rasa ni mesti sebab SEO ni :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak berapa pasti, kena monitor template nih 3 bulan lagih.

      Padam