Home » » Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover Terbaik

Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover Terbaik

Asus Zen Fone 5 directd. Beberapa minggu lepas saya beli phone Asus Zen Fone 5 di directd Subang Jaya, ap set boleh tahan lah telefon nih berbanding dengan smartphone lenovo tuh. Sebab saya pegang pun Asus Zen Fone 5 ni rasa le beratnya berbanding dengan lenovo rasa ringan jer sebab materialnya banyak plastik - pada fikiran saya le dari segi fisikal.

Sekang ni saya nak kongsi pulak aksesori Asus Zen Fone 5 nih. Aksesori mana yang best dan saya rasa selesa nak guna untuk Asus Zen Fone 5. Oh ya masalah mobile data asus nih dah settle.

Setelah habis window shopping dan survey harga aksesori Asus Zen Fone 5 nih, saya boleh dan berani bagi cadangan beberapa aksesori yang biasa di beli oleh pengguna smartphone.


Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover


Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover. Korang mesti beli ni kalau guna smartphone. Sebab biasanya smartphone ni kalau rosak sebab jatuh. Saya pun dalam keadaan berhati-hati guna telefon lenovo dulu, akhirnya jatuh jugak.

Saya ni jenis yang tak suka sangat gajet-gajet ni, kalau beli yang murah-murah jer asalkan fungsi yang saya nak guna tu ada. Kekadang, kita tak guna semuanya fungsi smartphone tuh. Jadi rugi ler kalau beli mahal-mahal kan.

Asus Zen Fone 5 Flip Window Case
Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover

Jangan ikutkan sangat kekawan yang suka gajet, tukar tuh dan tukar ini. Bagi saya membazir sahaja. Tetapi Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover saya sarankan beli lah. Kalau dapat free masa beli Asus Zen Fone 5 lagi lah cantik. Jimat duit.

Boleh selamatkan telefon dan juga nampak cantik dan cool - seyes nih sebab saya dah guna Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover nih sekarang.

Kalau kita tutup penutup dia kan, smartphone akan ke standy mode dengan sendiri. Kalau ada call masuk, kita boleh jawap tanpa buka cover depan tuh - menyenangkan dan boleh jaga keadaan Asus Zen Fone 5 nih. Memang saya rekemen.

Beli kat lazada


Kalau nak senang, korang beli je kat lazada, ada jual Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover. Nama penuhnya




Original Goospery / Mercury Flip Window Case for Asus Zenfone 5 - Black Colour FREE Screen Protector


Siap bagi screen protector free jer, sangat bagus nih. Screen protector nih mau harganya rm10 nih ( kalau tak silap saya. Nak pasang sendiri senang jer jenis yang sekarang ni.

Cara beli Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover kat lazada

Senang jer bagi yang tak pernah beli gajet kat lazada. Korang pegi ker

Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover di lazada

Dekat search tuh korang taip Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover, kan senang jumpa tuh.


Terima kasih kerana membaca Asus Zen Fone 5 Flip Window Case / Cover Terbaik. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



8 Komen:

  1. Smartphone Asus dah popular sekarang ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. iya bro, sebab harga rendah cam lenovo kot.

      Padam
  2. Balasan
    1. best tapi bateri macam cepat habis ler..

      Padam
  3. aritu pun duk usha nak ASUS ni tp en somi tak berapa berkenan...tak jadi la nak beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. murah je nih, spec tinggi sgt sbb bateri cpt habis kot.

      Padam
  4. Suka ek buat AA jeles dgn ASUS dia.meh kita tukar phone jom..Note2 dgn Zonefone5

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboi... note2 lagi power AA oooi

      Padam