Komisen affiliate ashadee dan rahsia saya di bongkar

Komisen affiliate ashadee November 2014. Pergh makin best pulak saya rasa main buat duit dengan affiliate Malaysia nih. Mana taknyer, duit dari affiliate nih lagi masyuk daripada main program pay per klik seperti nuffnang, adsense dan seangkatan dengannya - kalau kena caranya lah.

Kalau tak kena caranya nak buat duit dengan affiliate nih, mana takde le hasilnya walaupun dah lama berblogging, iya ke idak.

Saya bukan nak riak tetapi saya nak bagi motivasi kepada sahabat-sahabat blogger bahawa korang pun boleh gak dapat komisen daripada affiliate seperti ashadee nih kalau korang guna cara yang betul.

Saya dulu pun, tak dapat apa-apa gak daripada affilite nih, pelik gak camne orang boleh buat sale affiliate kan dan bila lama-lama main dengan affiliate nih, dah banyak experimen buat, baru lah tahu sikit-sikit macama mana caranya nak dapat komisen affilite.

Komisen affiliate ashade baru masuk


Ok, komisen bukan baru masuk, tengah proses jer. Saya pun memang tak sabar bab-bab dapat duit ni kan. Cepat masuk cepat habis tetapi paling best kalau boleh simpan duit online nih, asingkan nanti nampak peningkatan jumlahnya dan belilah sesuatu untuk diri sendiri.

komisen affiliate ashadee
Bila le nak dapat banyak nih?
Ok le dah nak dapat duit kan, mesti korang nak tahu kan camne saya buat untuk promote affiliate nih.
Kali ni saya bagitahu secara kasar jer le dulu sebab kalau nak tulis penuh atau detail panjang dah jadi macam satu tutorial lengkap pula.

  • buat review - saya log in ashadee dan cari produk yang banyak sale dan buat review. Tulis review sambil masukkan keyword dalam review tersebut. Bukan bukan satu review, satu produk mungkin 5 review dan ada main review di mana semua review untuk produk yang sama saya linkkan di main review nih.
  • guna google keywordplanner - saya guna tool ni untuk cari keyword yang berkaitan dan saya simpan dalam satu fail berasingan untuk rujukan kedian hari. Lain kali boleh guna lagi, takde le setiap kali nak buat review nak kena cari keyword kan.
  • labels blogspot - sebab saya guna template blogspot, saya juga masukkan keyword tadi di dalam bahagian labels masa tulis review kat blogspot. Tapi keyword yang boleh masukka terhad sahaja.
  • Permalink dan serach description - yang ni pun saya isi jugak ler, jangan main tinggal kosong je atau guna yang auto sahaja. Permalink edit supaya ada keyword. Search description tuh jangan tinggal kosong, masukkan keyword. Korang orang tahu apa yang ada dalam template korang. Cam susah je kan, nanti saya tulis entri lain pasal template nih.
  • Guna teknik oleh owner ashadee - teknik ni memang berkesan, korang tontonlah video yang di sediakan oleh owner ashadee nih, mesti korang teruja untuk cara promosi affiliate terkini ni.Percuma sahaja.
  • Guna teknik kitab SEO - yang ni berbayar. Kalau korang serius nak dapat duit dari affialite, korang boleh cuba cara mantap dan berbayar nih hasil pengalaman otai affiliate. Saya tak nak kongsi detail pasal nih untuk menghormati pemilik ebook nih.

Itu je kot yang saya buat, korang cuba tengok menjadi ke tidak. Kalau menjadi jangan lupa lanjer ye ( no phone ada kat sidebar tuh dan cer like page saya untuk dapat info best yang lain ).



Terima kasih kerana membaca Komisen affiliate ashadee dan rahsia saya di bongkar. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. terbaik bro..nak belajar dgn bro boleh tak

    BalasPadam
    Balasan
    1. nampak skrg nih, 2 contest yg bro masuk, ada peluang menang tuh. ajari

      Padam
  2. http://www.ashadee.net/go/51332/cuya244

    BalasPadam