Komisen affiliate dan 3 teknik pemasaran affiliate

Buat duit dengan affiliate Ashadee. Korang mesti pernah dengar tentang portal affiliate Ashadee.com. Kalau korang mayen bidang buat duit dengan affiliate nih, mesti korang tahu lah shadee nih yang menyediakan pelbagai jenis produk untuk di jual.

Korang daftar kat ashadee dan promosikan produk ashadee nih, nanti korang boleh le dapat komisen sehingga 50% iya daripada harga produk.

Macam-macam produk ada, terutamanya produk-produk informasi iaitu ebook panduan. Memang boleh boleh duit dengan ashadee nih kalau kena gaya. Sekali dapat komisen, lain kali pasti dapat lagih.

Macam saya gak, biasanya produk yang dapat sale iailah produk yang sama sahaja. Ok lah boleh gak fokus ke produk tuh di ashadee. Saya ada produk  feveret kat ashadee nih - setiap orang pun sama.


Komisen ashadee datang lagi


Memang best kalau dapat komisen secara online nih, maksud saya kat sini ialah dari affiliate ashadee. Daftar percuma sahaja, memang rugi kalau tak try promosikan produk affiliate nih.

Cara promosi telah di sediakan oleh owner ashadee sendiri. Tempah masa korang untuk tengok video cara promosi affiliate ashadee secara percuma nih. Ini yang terbaik lah  dan ini juga lah yang saya buat selama nih. Ada yang lagi hebat komisen dari ashadee nih.

komisen affiliate ashadee
Komisen affilite hari nih dengan guna teknik yang betul


Buat duit dengan affiliate ashadee ni memang lumayan kalau korang pandai promosi produk nih. Saya cadangkan korang banyakkan cara pemasaran produk affiliate nih, sebab kosnya produk percuma sahaja tetapi teknik pemasaran yang korang gunakan mungkin memerlukan pelaburan.

Cuba bayangkan, produk percuma tetapi teknik pemasaran affiliate yang berbayar ( itu pun kalau korang guna teknik yang berbayar la ).

Satu lagih, panduan nak promosi produk affiliate iailah melalui landing page dan autoresponder percuma atau berbayar. Korang boleh semak 3 cara teknik pemasaran affiliate kalau suka.



Terima kasih kerana membaca Komisen affiliate dan 3 teknik pemasaran affiliate. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. In shaa ALLAH, bole cuba di lain masa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan tunggu lama2, free jer daftar kat ashadee tuh.

      Padam
  2. ajarin gue bro...serius nak jadi anak murid nie..hahaha

    BalasPadam
  3. fuhh..

    jelesnya..jelesnya saya..

    BalasPadam