Pendapatan ke 7 jobdirumah dan tips kerja dari rumah

Kerja part time dari rumah. Memang ramai orang buat kerja part time samada ada di rumah atau pun mana-mana tempat yang sessua dengan kemahiran masing-masing.

Tetapi kerja part time atau kerja sambilan dari rumah juga yang best sebab tak perlu keluar rumah, duduk rumah dan buat kerja yang dapat hingga siap. Lepas tuh dapat bayaran. Kan ke best macam tuh.

Tetapi ramai yang belum tahu peluang-peluang untuk melakukan kerja dari rumah nih. Dan kalau tahu pun ada peluang, ramai yang tak nak cuba dengan pelbagai sebab. Takpe le kan, ikut selera maisng-masing. Biasanya orang yang cuba ni le yang dapat, paling tidak pun dapat pengalaman berharga.


Tips kerja part time dari rumah


Kat sini saya nak kongsikan, portal kerja part time yang tak asing lagi iaitu jobdirumah - ramai dah cuba nih dan ramai juga yang telah berjaya.

kerja part time dari rumah
Pendapatan ke 7 jobdirumah

Sedikit tips atau panduan untuk buat kerja dari rumah dengan jobdirumah nih:


  • ambil satu kerja dulu - cuba dulu, jangan tamak, kayuh pelan-pelan. Ambil pengalaman untuk siapkan kerja. Nanti kalau dah yakin, baru lah ambil lebih banyak kerja dengan jobdirumah nih.
  • pilih kerja yang senang nak buat - pilih yang mana korang boleh siapkan seperti data entry ker, kan senang je tuh tetapi banyak gak data yang nak kena key in. Ini korang mesti le boleh buat. Kalau tak boleh buat juga maknanya korang ni malas la ha3.
  • isi profile dengan lengkap - profile dalam akaun jobdirumah tuh korang kena isi selengkapkan. Cuba jadikan macam satu resume minta kerja. Barulah ramai yang beri kerja part time kat korang.
  • siapkan ikut tarikh yang di tetapkan - Bila dah dapat kerja sambilan nih, cuba siapkan ikut tarikh yang di berikan. Tarikh yang di berikan tentulah lojik dan boleh di siapkan. Korang kena bahagikan masa sedikit untuk buat  kerja dari rumah korang nih di samping main dengan anak-anak secara santai jer.
  • buat kerja dengan sebaik mungkin - lagi satu, kerja yang di berikan, korang buat sebaik mungkin, jangan janji siap jer nanti susah plak nak dapat kerja yang lain. Siapkan supaya orang tahu korang memang boleh di harapkan dan mana tahu, bayaran korang makin lama makin tinggi.


Jadi, tepuk dada tanya selera korang, nak try ke tidak. Korang boleh usha maklumat lanjut berkenaan kerja part time di rumah nih untuk memahami lagi tentang peluang keemasan nih.


Terima kasih kerana membaca Pendapatan ke 7 jobdirumah dan tips kerja dari rumah. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



8 Komen:

  1. Balasan
    1. rojer 0192055657 kalau datang shah alam/subang jaya, seyes nih

      Padam
  2. kita kena isi data entry then dorg bagi details la kan utk benda2 yang nak key in tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua data di sediakan, kita key in jer.

      Padam
  3. dah lama plak tak dapat komisen ari JDR ni..oooo..tahniah :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha3, masih menjadik ladi jdr ni kalau nak fokus tuan.

      Padam
  4. Dah join ni tapi komisen tak pernah dapat...hmm..

    BalasPadam
    Balasan
    1. usaha kena lebih lagih nih, mesti boleh la. Dulu saya pun tak harapkan dapat duit dr jdr nih, tapi compare dgn produk lain, jdr nih cam senang sikit le.

      Padam