Cara ambil link produk affiliate lazada + sales 12.12 online revolution

Kupon promosi lazada 12.12.2014. Hari ni Lazada memulakan sale hujung tahun dengan promosi dan harga yang boleh di beli. Susah dah nak dapat harga macam ni kat Lazada lain kali terutama awal pagi tadi di mana yang saya ingat, min belian rm500 dapat diskaun rm100. Banyak tu kan, saya pun teruja.

Kupon / Vouchers Lazada telah di berikan di portal Lazada yang boleh di gunakan selama sehari sahaja iaitu pada 12.12 Lazada OnlineRevolution. Kupon / Vouchers Lazada boleh di gunakan untuk apa-apa sahaja produk tetapi jangan lupa untuk memasukkan kod Kupon / Vouchers Lazada semasa proses belian kat Lazada.

Masa Lazada Online Revolution biasanya stock cepat habis, jadi jika ada produk dengan harga yang mampu milik tuh, saya cadangkan order segera. Kalau guna kredit kad Masterkad lagi banyak penjimatan.

Komisen Lazada Online Revolution 12.12.2014


Selain daripada kita beli barang guna Kupon / Vouchers Lazada kat lazada, sebenarnya ramai yang belum tahu, kita juga boleh buat duitdengan affiliate Lazada tetapi komisennya takde le segempak produk affiliate ashadee.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Caranya mudah sahaja, daftar percuma di agen promosi lazada, ambil link produk atau link umum yang di berikan dan promosikan dengan plebagai cara terutama melalui blog dan juga facebook.


Kebaranhkali nak dapat sale adalah tinggi semasa tempoh promosi kat lazada terutamanya kalau ada Kupon / Vouchers Lazada. Contoh sale dan komisen saya pada tengahari 12.12 sempena 12.12 Lazada Online Revolution:


komisen affiliate lazada  online revolution
Contoh komisen pada Lazada online revolution 12.12.2014
Amacam, teruja tak? Kalau rasa cam nak cuba, boleh lah daftar di lazada affiliate program ni dan mulakan  terima komisen lazada ni hari ni jugak.

Cara ambil link affiliate Lazada


Senang sahaja untuk ambil link affiliate Lazada, jangan fikir susah-susah walaupun memang korang akan susah nak faham panduan untuk ambil deep link tuh. Tak perlu ambil link produk satu-satu. Korang ambil jer link secara umum, apa-apa produk pun takpe.

Cara ambil link affiliate lazada adalah seperti panduan bergambar  kat bawah:

Login ke akaun affiliate lazada korang ( pastikan korang dah daftar dengan affiliate lazada ) dan lihat imej kat bawah untuk ambil link affiliate semasa promosi nih.

cara ambil link produk affiliate lazada
Cara nak ambil link affiliate lazada


senarai kupon lazada
Senarai promosi yang sedang berjalan kat Lazada

tracking link affiliate lazada
Copy link Lazada untuk promosi
Gunakan link tersebut untuk buat promosi produk lazada terutamanya kat facebook.

* Link yang korang perlukan untuk buat duit dengan affiliate lazada Malaysia.

Ok? Dah cuba praktikkan dulu. Tak Berjaya sila komen.




Terima kasih kerana membaca Cara ambil link produk affiliate lazada + sales 12.12 online revolution. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. Memang pening nak amik link affiliate dari lazada ni....Haish...

    BalasPadam
    Balasan
    1. iya le kan, lazada kena improve bab nih.

      Padam
  2. terbaik bro..tips yang bagus untuk gua belajar

    BalasPadam
    Balasan
    1. hari2 belajar bro, sama cam gua gak.

      Padam
  3. Balasan
    1. iya ke banyak, bukan ke awak punya lagi banyak?

      Padam