Komisen affiliate ashadee masuk lagi

Buat duit dengan affiliate. Seperti yang korang tahu, banyak cara untuk buat duit online dan cara yang baik jugak la ialah melalui affiliate - buat duit affliliate. Affiliate pulak ada banyak, pilihlah yang sesuai dengan korang.

Setelah memilih affiliate mana nak join, lepas tu korang kena pula pilih produk mana yang sesuai dengan niche blog korang untuk mulakan promosi seperti dengan menulis review, buat iklan berbayar dan juga letak banner kat blog. Tak pun korang baca tips buat duit affiliate ni.

Paling bagus tulis review untuk produk affiliate tersebut. Tulis banyak-banyak kali, saya cadangkan sekurang-kurangnya lima kali. Lepas tuh dah boleh biar jer, tunggu hasil.

Cara tulis review penting jugak - seo. SEO memang memainkan peranan dalam penulisan review produk, cuma amalkan sebaik mungkin. Kalau nak short cut, korang boleh baca kitab seo buat duit affiliate ni.

Harga memang mahal tetapi berbaloi, cuba lah kalau tak percaya tetapi kena amalkan. Claim dengan saya balik kalau korang masih tak dapat buat sale bila dah ikut-ikut apa yang di tulis di dalam kitab seo tuh.

Komisen affiliate ashadee


1.12.2014 masuk satu sale dari affiliate ashadee. Ashadee ni makin best pulak saya rasa. Dulu masa main-main dengan ashadee nih, cam susah je nak dapat komisen, sekarang pandangan saya tentang ashadee nih dah berubah - memang boleh buat duit dari affiliate ashadee nih tetapi teknik kena betul lah.

komisen affiliate ashadee
Komisen ashadee terkini

Saya cadangkan korang kena berguru juga untuk buat duit dengan affiliate seperti ashadee dan klikjer. Kena juga timba pengalaman dari mereka yang telah berjaya. Sebagai langkah segera, saya cadangkan korang cuba tengok video dari pemilik ashadee cara untuk buat duit rm1000 sebulan dengan ashadee - tak mustahil.

Tontonlah video tuh sambil stanby pen dan kertas untuk tanda isi penting.

Lagi satu, korang langganlah kitab seo affiliate ni sebab penulisnya buat duit dengan affiliate setiap bulan beratus-ratus ringgit.

Ikut korang lah nak berjaya ke tidak, nak serius ke tidak tetapi di harap korang cubalah dulu langkah yang saya sarankan tadi.

Dah dah... nak layan bideo plak.


Terima kasih kerana membaca Komisen affiliate ashadee masuk lagi. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



8 Komen:

  1. mudah dengan ada ilmu yang cukup, terima kasih kongsikan

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tuan, cara nak kena betul, ambil masa buat experimen ataupun kalau nak short cut biasanya kena keluar kos.

      Padam
  2. mudah jika rajin, memang kena rajinla kan buat apa sekalipun, tahniah pada saudara..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak Jemah, tq masuk sini Mak Jemah mesti sihat nih.

      Padam
  3. Balasan
    1. jom2 futsal hari nih kat shah alam.

      Padam
  4. Tahniah tuan...memang tuan seorang yang hebat...semoga murah rezeki lagi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. besar penghormatan tuh tetapi terima kasih tuan. Muga rezeki tuan bertambah-tambah tahun baru 2015.

      Padam