Buat duit tanpa modal - sale pertama dari ashadee.com 2015

Buat duit tanpa modal 2015. Mesti ramai yang nak buat duit tanpa modal kan terutamanya melalui online. Saya dah berjaya buat duit tanpa modal nih malah jumlahnya semkain meningkat dan juga semakin kerap dapat jana pendapatan online ni.

Dah banyak tip untuk cara mudah buat duit online yang saya kongsikan dalam blog nih, korang cuma amalkan sahaja terutamanya kepada newbie le. Kalau dah otai tuh, mereka ada cara mereka sendiri dan mereka ada cara kegemaran mereka untuk jana pendapatan online.

Terdapat banyak cara untuk jana pendapatan online dari rumah ni dan salah satunya ialah buat duit dari rumah dengan affiliate. Terdapat banyak penyedia affiliate di Malaysia dan yang paling popular sekarang ni ( bagi saya ) ialah ashadee.com, klikjer.com dan juga affiliate lazada.

Sale pertama ashadee 2015


Hari ni 6 December 2015, saya dapat sale pertama daripada affiliate ashadee.com nih setelah saya mula bergiat aktif sejak tahun lepas 2014. Untuk tahun 2014, merupakan tahun yang agak cemerlang bagi saya dengan ashadee kerana telah menjumpai cara untuk jana pendapatan dari rumah dengan affiliate yang berkesan. Payment pertama saya dengan ashadee saya dah ceritakan sebelum ini.

Macam mana korang tahu korang dah jana pendapatan online tanpa modal dari ashadee ni?


  • Ashadee akan hantar email untuk bagitahu korang yang korang sudah buat sale daripada salah satu produk di dalam ashadee ni. Dalam ashadee terdapat banyak produk, daripada produk kesihatan, pemasaran dan juga resepi pun ada. Korang kena cuba jana pendapatan online dengan ashadee ni.


jana pendapatan online tanpa modal 2015
Email dari ashadee tentang sale dari produk affiliate


  • Ashadee akan bagitahu dalam email tuh detail mengenai produk mana yang terjual dan juga jumlah komisen yang korang bakal terima. dalam ashadee.com, min payment ialah rm50, jadi korang kena tunggu sampai rm50 barulah ashadee akan buat bayaran dalam akaun bank korang. Mungkin 2 ke 3 sale korang dah terima peyment dari ashadee. Saya terpaksa merahkan nama produk, korang tahu sendiri sebab apa kan, sorry ye.


jana pendapatan online tanpa modal  ashadee
Maklumat lanjut tentang produk yang terjual


Hingga sekarang lah saya masih mendapat sale, komisen dan seterusnya payment daripada ashadee nih. yang best lagi, sale kali ni daripada produk yang saya tak pernah dapat komisen.

Kena tahu caranya kalau nak main-main dengan affiliate seperti ashadee.com ni. Kalau korang amati betul-betul di blog-blog, blogger yang sama sahaja mendapat sale setiap bulan. Mesti mereka ada cara mereka. Seperti juga saya.

Peluang untuk jana pendapatan dengan Ashadee


Sesiapa sahaja sebenarnya berpeluang untuk jana pendapatan dengan Ashadee.com seperti saya ini. Apa yang korang perlukan hanyalah:


  1. laptop / pc
  2. sambungan internet
  3. speaker untuk dengar cara nak start


Selepas tu, korang daftar lah di webinar ashadee.com dan dengarlah cara-cara untuk mulakan jana pendapatan dengan ashadee daripada pemilik Ashadee sendiri - Gobala.

Webinar affiliate ashadee


Free je affiliate Ashadee ni


Iya free sahaja untuk daftar dengan affiliate Ashadee ni. Serius. Kan saya dah kata, jana pendapatan online tanpa modal. Memang free dan berbaloi untuk di cuba. Kalau korang memang berminat dan nak tahu lebih lanjut, pemilik Ashadee sendiri ada terangkan dalam video.

Apa yang korang kena buat ialah, korang tempah untuk jadi 100 orang terawal di

Webinar buat duit dengan Ashadee -- > Jana pendapatan rm1000 secara part time.

Dalam video yang akan korang dengar ( itupun kalau korang jadi 100 orang terawal lah ), korang akan di berikan cara-cara untuk jana pandapatan dengan ashadee ni secara asasnya. Lepas tuh korang kena cubala, jangan tak buat apa-apa.

Tapi yang frustnya, hanya 100 orang terawal sahaja yang di benarkan tengok video nih - 100 orang terawal sahaja.

Korang rebutlah peluang percuma ni, iya percuma. Semoga korang tempat jadi 100 yang terawal. Nanti kalau korang dah dapat jadi 100 yang terawal, korang boleh tengok dan dengar video nih berulang-ulang kali. Berbaloi apa.

Kalau korang ada masalah nak daftar untuk jadi 100 orang terawal nih, sila komen kat bawah. Mungkin saya boleh tolong korang.


Terima kasih kerana membaca Buat duit tanpa modal - sale pertama dari ashadee.com 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Balasan
    1. pecut skit bro, otai2 ca bro pecut lambat pu n takpe.

      Padam
  2. Balasan
    1. tindakan kena ada baru boleh buat duit dgn affiliate ni.

      Padam