Home » , » Cara Buat Duit Dengan Lazada Mega Raya 2015

Cara Buat Duit Dengan Lazada Mega Raya 2015

Lazada ni bukan hanya tempat anda beli belah barang terutama masa Hari Raya menjelang tiba ni. Memang tidak di nafikan, masa raya ni lah ramai yang berbelanja membeli barang keperluan untuk raya. Maklumlah kata orang Hari raya Aidilfitri ni setahun sekali sahaja.

Walapun dui tak banyak tetapi rata-rata setiap Muslim pasti akan shopping raya. Begitu juga di Lazada. Jualan akan meningkat dan yang baiknya, ejen-ejen ( affiliate ) Lazada juga kena tempiasnya. Sale akan meningkat time-time raya ini walaupun sale saya makin menurun haha. Kurang promosi kot. Ataupun orang ramai dah biasa sangat membeli kat Lazada ni.

Selain dari membeli barang, anda boleh juga buat duit dengan Lazada. Sertailah affiliate Lazada secara percuma sahaja dan mulakan promosi di blog dan facebook. Pasti anda tidak akan menyesal.



6 Sale Sempena Lazada Promosi Raya


Tak banyak tetapi ada sale. Ingat senang ke nak dapat sale produk affiliate, susah ooo. Tetapi kalau usaha memanglah boleh dapat.

Begitu jugak lah dengan saya. Beberapa kali post kat facebook, dapat la 6 sale sempena Lazada promosi raya 2015 ni.

Cara Buat Duit Dengan Lazada Mega Raya 2015

Nak kata saya tak kongsi, dah banyak gak tip-tip sederhana yang saya kongsikan. Kalau  nak tip ekstrem skit, boleh lah tinjau-tinjau kat sini:

[+] Tip ekstrem promosi affiliate Lazada

Harap anda boleh juga mendapat duit dari Lazada selain perabih duit kat Lazada, biar balance iya dak.



Terima kasih kerana membaca Cara Buat Duit Dengan Lazada Mega Raya 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen: