Home » » Pendapatan affiliate Ashadee November 2015

Pendapatan affiliate Ashadee November 2015

Syukur, saya sudah dapat pendapatan dari affiliate Ashadee untuk bulan November 2015 ni. Saya pun dah tak ingat untuk kali ke berapa tahun ni, asalkan masuk akaun ok lah tuh.

Walaupun saya tak berjaya mendapat komisen daripada Sistem Nichify yang ada dalam Ashadee dan memberikan komisen yang tinggi, dengan produk-produk yang lain pun masih boleh buat duit dengan affiliate ni.

Kalau berjaya buat duit dengan Kedai Amazon Nichify tuh, banyak le incomenya sebab komisennya tinggi. Sistem kedai amazon tu memudahkan pengguna untuk mempromosikan produk Amazon dalam satu site yang telah di permudahkan. Tak ada teknikal pun boleh buat satu kedai jualan online sendiri, mudah bukan.

Komisen Ashadee.com terbaru


Dapat komisen secara online ni sangat menari, puas hati rasanya tidak seperti dapat gaji bulan-bulan. Ini lain sikit sebab tidak perlukan modal.

affiliate malaysia, money making opportunities, extra income, how to get money, make money online for free, ashadee marketplace,

Bayar bil elektrik ni boleh lah, nak bayar bil kredit kad kena usaha lebih lagi nih sebab saya ni pengguna tegar kredit kad citibank. Dah tak guna kredit kad Maybank, tak best sebab kelebihan kurang.

Cara terbaik buat duit dengan blog


Percaya atau tidak, affiliate adalah cara terbaik buat duit dengan blog jika kita telah berjaya mendapat income pertama dari affiliate. Kalau belum berjaya lagi, kita akan anggap sistem pay per click sepertu Nuffnang atau Adsense adalah terbaik.

komisen affiliate ashadee


Bagi saya, gabungan yang terbaik dan anda boleh fokus ke buat duit dengan Adsense dan affiliate seperti ashadee ni. Ini anda mesti cuba. Yang lai-lain tu saya tak cadangkan. Sebab ramai yang mencuba pelbagai jenis cara untuk buat duit secara online dengan blog dan akhirnya akan kembali kepada affiliate dan Adsense ( jika ada akaun Adsense ).

1. buat duit dengan adsense - Pay per click, bayaran USD. 
2. affiliate Ashadee - panduan di berikan untuk jana duit dengan affiliate, percuma sahaja.

Buat duit dengan Instagram


Jika anda takde blog, anda boleh jual buat duit dengan Instagran. Ini sudah tentulah anda ada kan cuma tidak di gunakan sebaiknya.

Anda akan di ajar cara-cara setting instagram untuk membuat hasil jualan produk anda. Boleh je anda godek-godek sendiri tetapi lambat la. Panduan ni lengkap dan daripada sifu instagram yang telah berjaya buat duit dengan instagram.

Moh le kite. Ramai yang cuba buat duit secara online sama ada blog, facebook dan juga instagram sebab pengguna instagram pun dah makin ramai. Dekat instagram ni nak masukkan gambar-gambar produk sangat sesuai.

2015 ke 2016


Gunalah apa sahaja cara untuk menghasilkan duit sama ada secara online atau offline untuk keluarga dan anak-anak. Kalau boleh di jadikan pendapatan utama, itu dah kira bagus kan. Jarang orang yang menggunakan cara online untuk menghasilkan pendapatan utama.

Jika anda salah seorang daripadanya, tahniah saya ucapkan.



Terima kasih kerana membaca Pendapatan affiliate Ashadee November 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. saya dah jarang dapat duit dari affliate. :D

    BalasPadam
  2. Tahniah tuan..consitent ke dpt Dr ashadee ni..

    BalasPadam
  3. masih jauh lagi 2016.

    boleh pulun lagi nih beb.

    BalasPadam